سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینهسازی موتورهای جستجو(SEO)

وردپرس بهینه‌سازی موتورهای کاوش را به سادگی انجام میدهد . مواقعی نظیر تگ‌های H1,H2,H3، به کار گیری از لغات حیاتی و غیره همه در قسمت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام می باشد .

 

6 .ساختار

یکی از ویژگی‌های زیاد مهم وردپرس ساختار آن می باشد . وب‌سایت‌ طراحی سایت در مشهد هایی با ساختار منزه و آشکار سریع‌تر بارگزاری می‌شوند و بازدیدکنندگان هم خواستار وب‌سایت‌هایی با بار گذاری پرسرعت میباشند .

 

وردپرس اذن ساخت نقشه‌های وب سایت XML را می دهد که این نقشه‌ها به ربات‌های گوگل نشان می‌دهد که صفحه های وب‌سایت شما کجاست و کدام یک ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند .

 

7 .رئیس

سهل و آسان محتوا رئیس محتوا هیچ گاه از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از نحوه وردپرس می‌توانید چه بسا خوبتر از نویسنده‌ها، مدیران محتوا و غیره محتوای خود را مدیریت فرمایید .

 

صحیح همان طور که میتوانید در word یک محتوا را ویرایش فرمایید در وب‌سایت وردپرسی خویش هم می توانید به همان سادگی این فعالیت را انجام دهید .

 

8 .همه‌گیر

بودن مزایای

وردپرس - همه‌گیر بودن وردپرس

هر جامعه و هر کسی که علاقمند به وب‌سایت باشد می تواند از وردپرس به کارگیری نماید و نیازی به علم ویژه از قبیل نرم‌افزار منحصر به فرد و ابزارهای دیگر که طراحان وب‌سایت ممکن میباشد به کار گیری کنند نمی باشد .

 

9 .قابلیت و امکان

اشتراک اشتراک‌گذاری در وردپرس بسیار ساده‌تر از همیشه می باشد . با استفاده از ویدجت‌‌هایی که در آن طراحی گردیده است می توانید محتوای وب‌سایت خود را در بقیه سیستم عامل‌ها به اشتراک بگذارید و آن را با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی متصل نمائید .

 

10 .منبع

باز نرم‌افزار مرجع گشوده نرم‌افزاری هست که کد مبداء آن برای تصحیح یا این که افزایش به وسیله هر کسی در دسترس است . وردپرس به تیتر یک نرم‌افزار منشا باز، هر روز توسط هزاران نفر از توسعه‌دهندگان در سراسر دنیا بهبود مییابد .

 

این مسئله توسعه‌دهندگان را جذب می نماید تا ویژگی‌های جدید را به این پلتفرم ارائه دهند . این توسعه‌دهندگان درواقع یک جریان رو به بالا جدید تولید کرده‌اند که هر روز وردپرس را راحت‌تر و مفیدتر می‌کند .

 

در حالتی که قابلیتی وجود دارااست که شما برای تارنما خود به آن قابلیت نیاز دارید بخت این را دارید که در وردپرس افزونه‌ای برای انجام آن وجود دارااست . همچنین توسعه‌دهندگان همراه با طراحان و هنرمندان گرافیک برای ایجاد تم‌های جذاب عمل می نمایند و اکثری از این تم‌ها به فیس مجانی و یا قیمت‌گذاری شده در دسترس قرار میگیرند . وب‌سایت‌های وردپرسی به دلیل ساخت یک جامعه توانا از توسعه‌دهندگان خلاق می تواند برای شرکت‌هایی که از آن استفاده مینمایند مخصوص به فرد باشد .

 

11 .پاسخ‌گویی

در شرای شما می خواهید وب‌سایت خود را به دستگاهی تهیه و تنظیم کنید که برای بازدید‌کنندگان شما با یک تجربه فراموش نشدنی قابل دسترسی باشد، وردپرس برای شما بهترین انتخاب می‌باشد و فرقی نمی کند که بازدیدکنندگان شما از گوشی تلفن هوشمند، رایانه لوحی و یا این که رایانه رومیزی برای اتصال به آن استعمال می کنند .

 

12 .عملکرد

در حالیکه بخش اعظمی از وب‌سایت‌های ساخته گردیده با HTML، صرفا شامل عملکردها و قابلیت‌های مهم هستند، وردپرس این معنی را با ارائه تم‌ها و پلاگین‌هایی که به راحتی وب‌سایت شما را سفارشی کرده و تجربه کاربر را بهبود میبخشد به مرحله جدیدی برده می باشد .

 

وقتی که شما وب‌سایت خویش را از طریق وردپرس راه‌اندازی می‌کنید، محدودیتی برای چگونگی استفاده از گونه های پلاگین‌ها و تم‌ها وجود ندارد . با طیف وسیعی که از تم‌های مدرن و قدیمی وجود دارااست نسبتاً هر کسی می تواند وب‌سایت خود برای هر مدل کسب‌وکاری را فعال‌سازی نماید .

 

13 .اپلیکیشن

رابط برنامه‌نویسی(APIs) شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی APIs هایی را ارائه میدهند که اذن ادغام شخص ثالث با وب‌سایت‌های استفاده کننده را می دهد . وردپرس هزاران APIs قابل دسترس ساخته می باشد که به شما اجازه می دهد منابع خارجی را با وب‌سایت خود ادغام فرمائید .

 

14 .مقیاس‌پذیری

در حالتی که در اولِ کار خویش فقط به یک وب‌سایت با سرعت بالا نیاز داشته باشید با پرورش و توسعه کسب‌وکار شما ممکن میباشد همه چیز تغییر و تحول کند . توسعه‌دهندگان وب در کلیه جا تایید می‌کنند که وردپرس به شما این اذن را می‌دهد که شبکه‌های وب‌سایت خویش خیلی پر سرعت و سهل و آسان فارغ از هدر دادن وقت و منابع ایجاد فرمائید .