سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قواعد استعمال از پاپ آپ در ساخت وب سایت

 بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد 

قواعد استعمال از پاپ آپ در ساخت وب سایت

پاپ آپ، مزاحم تمام عیار یا این که کاتالیزور موءثر ؟

فرض فرمائید یک پروژه نو برای ساخت وب سایت به شما واگذار شده‌است و قصد دارید تمام علم و تجربه خویش را صرف پباده سازی یک وب سایت خوشگل و کاربردی فرمائید. در اولی گام تمام خصوصیت‌های یک اینترنت‌تارنما خوب را از ذهن میگذرانید و تصمیم می گیرید همگی این ایده‌ها را در وب سایت خویش پیاده نمائید. ولی شاید لازم باشد در رابطه این فرایند اضافه با خودتان تصور کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اجرای تمام خصوصیت‌های خوب در اینترنت‌وب سایت چه اشکالی میتواند داشته باشد؟

 

در شرایطی‌که بخواهیم به طور بی آلایش این معنی را برای شما پر‌نور کنیم، بایستی به‌این نکته اشاره کنیم که حتی زیاده‌روی در خصوصیت‌های خوب یک اینترنت‌وب سایت هم قادر است خروجی بدی به یاروهمدم داشته باشد. چون فضای اینترنت جایی برای هرج و مرج و افراط وجود ندارد. به عبارت دیگر؛ کاربری که وارد تارنما شما میگردد، وقت کافی برای بازدید تمام صفحه های شما ندارد.

 

در صورتیکه مخاطب بخواهد به جواب یک سوال رسد، بدترین کاری که میتوانید انجام دهید این میباشد که او‌را با داده ها مزاحم و غیرکاربردی در وب سایت گم راه فرمایید. البته چاره بهتر چه چیزی است؟

 

چرا دقت به آسانی در ساخت وب سایت مهم میباشد؟

شایسته ترین شیوه‌حلی که قادر است به مذاق کلیه یوزرها خوش بیاید، روش بی آلایش و مینیمال (Minimalism) در طراحی وب میباشد. ترند مینیمال مدتی میباشد که در ساخت وب سایت اهمیتی متعددی پیدا کرده و ادله آن هم تماماً پر‌نور میباشد؛

 

استفاده کننده در سریع‌ترین دوره ممکن و سوای ساخت مزاحمت، به محتوای موردنیاز خویش میرسد.

 

در واقع شفافیت و آسانی دو برهان پهناور در برد تارنما شما خواهد بود به این دلیل که این دو دلیل به عبارتی خصوصیت‌هایی میباشد که گزینه پسند تمامی بازدید کنندگان فضای اینترنت میباشد. به عبارت بی آلایش‌خیس، وقتی که تحت عنوان یک طراح وبسایت رضایت استفاده کننده را در حق تقدم قرار می‌دهید، یعنی یک گام به پیروزی نزدیک گردیده‌اید.

 

ولی چنانچه بخواهیم به طرف دیگر سکه هم نگاهی بیاندازیم، بایستی بگوییم که مراد ما از آسانی و شفافیت این وجود ندارد که ابزارهای تاثیرگذار در فروش و بازاریابی را فراموش نمائید.

 

پاپ آپ چه می‌باشد و چرا پدید آمد؟

سال ها پیش، پاپ آپ تحت عنوان یک عنصر کاربردی در اکران محتوا، رویکرد خویش را در ساخت وب سایت گشوده کرد. هدفی که پنجره‌های پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای مهم و موردنیاز استفاده کننده را فارغ از تغییر و تحول در ساختار کلی اینترنت‌وب سایت به اکران بگذارند.

 

بعد از مدتی، بخش اعظمی از تارنما ها از این خصوصیت خوب، سوءاستفاده کردند و وجه? تبلیغاتی به آن دادند. هنگامی تمامی جای وب پر از پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی شد، این مجموعه گوگل بود که مانند مدام به نجات یوزرها آمد.

 

طبق ضوابط نو گوگل، وبسایت‌هایی که تبلیغات متعددی در تارنما خویش دارا‌هستند، با کاهش جایگاه در برگه حاصل گوگل مواجه میشوند. ایراد اصلی ولی جایی بود که در آن دوره مقررات شفافی برای یک پاپ آپ مقبول گوگل و یوزرها وجود نداشت.

 

 

میتوان اظهار کرد، خصوصیت‌های خوب و بد یک پاپ آپ قابل تشخیص نبودند. در‌این دربین سوال دیگری ذهن عشق و علاقه‌مندان را درگیرد کرد: آیا در وهله اولیه، استعمال از پاپ آپ شیوه مناسبی برای ارتقا مشترکین روزنامه، پروموت کردن تخفیف‌های تازه و معرفی نوشته‌ی‌علمی‌های نو میباشد؟

 

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم نخست تمام ابهاماتی که در موضوع به کار گیری از پاپ آپ برای شما موجود هست را برطرف کرده و با نگاهی زود گذر بر موقعیت شرایط کنونی پاپ آپ در ساخت سایت، 18 سفارش عملی و موثر را به شما ارائه نماییم.

 

اشکال پاپ و تفاوت سعی آنان

اذن دهید نخست ببینیم پاپ‌های فعلی چه ظاهری دارا‌هستند، با چه هدفی از آن ها به کارگیری می شود و به هیچ وجهً چرا می بایست آنان‌را در پروژه های ساخت سایت به کار گیری کنیم.

 

Modal: یکی‌از رایج‌ترین اشکال پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میشوند. این جور از پاپ آپ‌ها معمولاً به محض آمدن شما به وبسایت، در ذیل یا این که کناره برگه ظواهر میگردند.

 

Interstitial: این جور از پاپ آپ با ورود شما به تارنما، تمام ورقه را پوشش میدهد و برای مشاهده محتوای برگه بایستی در آغاز از شر آن خلاص گردید.

 

Notification ttttt: این گونه معمولا مشابه به یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که ذیل‌ترین بخش کاغذ قرار میگیرد.

 

 

به کارگیری از پاپ آپ لزوما عمل اشتباهی وجود ندارد. در واقع مهم‌ترین فاکتوری که بر کیفیت پاپ آپ تاثیر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و طریق دسترسی استفاده کننده به فضای اصلی کاغذ میباشد. مثال های پایین را میتوان گزینش های صحیح برای به کار گیری از پاپ آپ دانست.

 

5 ادله خوب برای استعمال از پاپ‌ آپ در وب سایت

ممکن میباشد گمان گنید گوگل ارتباط نیکی با پاپ آپ‌ها (به خصوص پاپ آپ موبایلی) ندارد و بهتر میباشد که زیر هر قوانینی از آنها پرهیز کنید؛ البته با درک کردن  برهان ذیل، بدین سود میرسید که که درصورتی که از نحوه صحیح وارد گردید، پاپ آپ‌ها نقش یک کاتالیزور بسیار مهم و اثرگذار را ایفا میکنند.

 

جلب اعتنا: حقیقت این میباشد که امروزه اشخاص وقت کافی برای انجام شغل های خویش ندارند؛ به همین ادله استعمال از پنجره‌های کوچکی که دربردارنده پیام‌های مهم می باشند، بسیار جلب اعتنا می‌نمایند.

جنبه روانشناختی: دیده آدم از نظر روانشانسی به موادسازنده و پنجره‌های کوچک و رنگی که دارنده افکت‌های خوشگل باشد اضافه جذب میگردد.

انعطاف پذیری بالا: کاربرد پاپ آپ‌ها دیگر فقط منتهی به تبلیغات اذیت کننده نمی شود. اینک، میتوانید از آن ها در هنگام ورود به تارنما، پس از اسکرول کردن یا این که پیشین از خروج استفاده کننده به کارگیری فرمایید.

ظواهر پاک: همان گونه که تا قبل از اینً در پیشگفتار اشاره کردیم، مینیمال بودن یکی‌از مهم ترین عنصرها در محافظت زیبایی و آسانی تارنما میباشد. بنابریان در‌حالتی که پیامی دارید که دربردارنده داده ها مهم و مایحتاج برای استفاده کننده میباشد، می توانید با به کار گیری از پاپ آپ، سوای اشغال کردن فضای برگه این پیام را در دست بازدید کننده وبسایت خویش قرار دهید.

ارتقاء نرخ تبدیل: یکی‌از اینترنت‌وب سایت‌های دارای اعتبار در مورد طراحی وب سایت آزمایشی جذاب در رابطه نقش پاپ آپ‌ها در نرخ تبدیل مشتری انجام داده میباشد. طبق نتیجه ها بدست آمده، به کارگیری از پاپ‌ها نرخ تبدیل مشتری را تا 3 درصد ارتقاء میدهند. چنانچه در پباده سازی و کاربردی بودن پاپ‌ آپ‌های وبسایت خویش اعتنا کار به خرج دهید، این عد تا 9 درصد ارتقاء مییابد.

نبایدهایی در رابطه به کارگیری از پاپ آپ در تلفن همراه

کمپانی گوگل در بخش راهنمای Webmaster Blog از برنامه نویس ها درخواست مینماید که پاپ‌های تبلیغاتی را به طور هدفمند برای یوزرها فردی‌سازی نمایند تا مخاطب با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. برای کسب داده ها بیش تر سفارش می کنیم نوشته‌ی علمی seo گوشی را در تارنما وبسیما مطالعه نمائید.

 

گوگل جریمه رنج برای آن گونه از اینترنت‌تارنما‌هایی که از پاپ آپ‌های تحت به کار گیری میکنند در حیث گرفته میباشد:

 

پاپ آپ فورا بعد از ورود به کاغذ به استفاده کننده نشان داده میشود.

پاپ‌ آپ‌ محتوای برگه تارنما را نهفته میکند و دسترسی به محتوای اصلی نیست.

پاپ‌ آپ تمام فضای ورقه را پوشش می‌دهد.