سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رعایت اصول طراحی وب سایت

1

– طراحی وب تارنما ریسپانسیو امروزه به خاطر ارتقاء تنوع دستگاه هایی که قابلیت مرور در وب را به یوزرها خود می دهند و بالطبع متنوع بودن مقدار نمایشگر آن ها تکنیک و ساختار های جدیدی در قالب و اندازه اینترنت وب سایت ها مسئله به کار گیری قرار میگیرد .

برای نمونه شما شرکتی هستید که قصد دارید از شیوه اینترنت طراحی سایت در مشهد  وبسایت در قضیه تولید ها خود به یوزرها و بازدید کنندگان داده ها موضوع نظرتان را انتقال دهید .

حالا باید مد لحاظ داشته باشید که از چه خط مش هایی یوزرها به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت !؟ و چه چیزی را برای جذب نگاه مشتری می بایست رعایت نمایید ؟

برای

مثال کمپانی های بزرگ برای وب سایت های خویش دستگاه های زیر را مد لحاظ قرار عرضه میکنند : 1-

PC and Laptop Screen 2-

Touch Screen , Tablet 3-

Mobile Screen 4-

SMART TV Browser اما

ممکن است هرکدام از گونه های بالا رزولوشن ها و مدل های متعدد دیگری را نیز در خود جای دهند

حال

برای این که یک وبسایت با الگویی یکسان و قابل اجرا بر روی تمام دستگاه ها داشته باشند بایستی چه نمایند ؟ پیشنهادی

که می‌شود استفاده از نو ترین تکنیک های طراحی استایل در اینترنت سایت ها است که چند نکته مهم در هنگام طراحی قالب آن می بایست مد لحاظ گرفته شود ، که مشتمل بر : •

تا جایی که امکان دارااست میزان تارنما باید تعالی باشد و در هنگام بلندمرتبه شدن نمایشگر میزان سایت نیز به همان نسبت تغییر تحول سایز بدهد •

در هنگام کوچک تر شدن سایز نمایشگر (برای موبایل) صفحات وب سایت اسکرول نخورد •

قابلیت تاچ کردن بر روی ورقه وجود داشته باشد

2

– بهینه سازی وب سایت (سئو اینترنت سایت) بخش اصلی دیگری که در موقع طراحی وب وب سایت و یا دعوا یادگرفتن طراحی تارنما باید مد لحاظ قرار بگیرد دعوا SEO یا این که همان با صرفه سازی اینترنت وبسایت برای جستجو گر هاست . عمده یوزرها اینترنت تارنما های بلندمرتبه از طرز کاوش گر ها مقصد خود را پیدا مینمایند که باید طراح وب این زمینه اساسی را مد نظر قرار دهد . این نکته هم اصلی می‌باشد که کاوش گر های مدرن دستگاهی که با آن کاوش میگردد را نیز امتیاز بندی می نمایند و نتایج را ارائه میکنند ، برای نمونه روباتی که وب وب سایت ها را در گوگل برای کامپیوتر INDEX می کند با روبات تلفن همراه گوگل فرق میکند .

 

3

– در طراحی اینترنت وبسایت به روز باشید و

در غایت مهم‌ترین نکته ساختار و قالب وب سایت میباشد که با به کارگیری از تکنلوژی های به روز بتواند حیث مشتری را در یک نگاه به خویش جلب نماید !

امروزه کمپانی های بزرگی مثل گوگل برای معرفی محصول ها خود از شیوه اینترنت تارنما از منش های خلاقانه و کاربرپسندی استعمال میکنند، که ما هم می‌توانیم در این رویه پیشرو باشیم .

که میتوان اینگونه معرفیش کرد “هر

کاربر که وارد ورقه با اهمیت وبسایت شد ، او را وادار کنیم بدون آنکه از ورقه خارج شود محصول ما را بپسندد و در مسئله ما داده ها کسب کند” اصولا به این رویه گونه تایم لاینینگ یا اسکرول اینترنت گفته میشود که استفاده کننده از ابتدای برگه تا انتهای ورقه را طی می نماید و درباره متاع ، کمپانی و … داده ها به دست می‌آورد .

برای

مثال به گوگل برای معرفی محصولات خویش وب وب سایت های خویش را به این خط مش طراحی کرده میباشد : .google .com /nexus/7 برای هر میزان نمایشگر این وب وبسایت قابل سناریو می‌باشد و استفاده از افکت های قشنگ در هدر بکگراند های ثابت زیبایی خاصی را به وب تارنما طولانی تر می نماید .