سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای بهینه سازی فقط طراحی ریسپانسیو سایت کافی است ؟!

برای با صرفه سازی تنها طراحی ریسپانسیو تارنما کافی هست ؟! این مطلب از وب سایت سازان را مطالعه نمایید تا متوجه شوید در کنار طراحی ریسپانسیو به چه چیزهای دیگری نیاز دارید .

 

در همین ابتدای کار بایستی به شما بگوییم که طراحی ریسپانسیو برای طراحی سایت در مشهد سئو و باصرفه سازی وب سایت شما به هیچ عنوان کافی نیست! با توجه به این که در درحال حاضر حاضر اهمیت طراحی برای موبایل ها از اهمیت پباده سازی دسکتاپ پیشی گرفته است، شما باید تمام همت خویش را به کار بگیرید تا بتوانید شایسته ترین سود و بیشترین بهره برداری از وضعیت را داشته باشید . در این میان و در حالت امروزه، سرعت لود صفحه ها از اهمیت زیادی برخوردار گردیده اند . بسیاری از صفحات که بوسیله موبایل ها باز می شوند زمانی بیش از 7 ثانیه نیاز دارا‌هستند تا به طور کامل بارگذای شوند! در دنیای روز جاری و حالت جان دار شایسته ترین رویه حل پیش روی شما صفحه های AMP هستند .

 

برای

باصرفه سازی فقط طراحی ریسپانسیو سایت کافی میباشد ؟! برای

با صرفه سازی تنها طراحی ریسپانسیو تارنما کافی نمی باشد ! نه تنها طراحی ریسپانسیو کافی نمی‌باشد بلکه در حالا حاضر می توان تنها از یک پباده سازی گوشی برای تارنما استفاده کرد!! اما این عمل فقط برای یوزرها مفید هست و از لحاظ استاندارهای موتورهای جستو به ایراد بر خواهید خورد پس خوبتر می‌باشد که یک پباده سازی ریسپانسیو همراه با صفحه ها منحصر برای موبایل ها (AMP) داشته باشید .

 

مزایای

طراحی ریسپانسیو پباده سازی

ریسپانسیو برای شما مزایای زیادی را به همپا خواهد داشت که به برخی از آن ها در تحت اشاره می کنیم:

بر

روی کلیه دستگاه ها به چهره بی نقص نمایش داده می شود از

تولید یک سایت غیروابسته برای گوشی ارزان خیس خواهد بود سایت

در حالت آفلاین نیز با به کار گیری از HTML5 نمایش داده می شود یا این که

وجود این که طراحی سایت ریسپانسیو مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد البته نقص ها و اشکالاتی هم داراست که در ادامه به آن ها خوا هیم پرداخت:

سرعت

بار گذاری آن نسبتا تحت است طراحان

می بایست برای لمس صفحات با صرفه سازی کنند! ( به عنوان نمونه معلوم کردن تفاوت در میان لمس برای کلیک و یا این که اسکرول کردن صفحه) برخی

محتواها و داده ها صفحه ها بایستی برای دستگاه های کوچک بهینه شوند ( مثلا جدول ها و نمودارها ) با دقت به آنچه که گفته شد امروزه اکثری از سایت ها و صفحه های در درحال حاضر به کار گیری و کوچ کردن به سمت صفحه ها AMP هستند .

 

AMP

یک خط مش حل معمولی است یا یک فرمانروا کلید؟! گذشته از هرچیزی می بایست به شما بگوییم که AMP را برای صفحات وبلاگ و اخبار استفاده نمایید خیر برای تمامی ی صفحاتتان! از آن جایی که صفحه های AMP بسیاری از استایل ها وجلوه های گرافیکی را به شما سناریو نمی دهند پس نمی بضاعت و توان در هر ورقه ای از چنین نعمتی استفاده برد!!! در درحال حاضر حاضر و با شرایطی که برای این صفحات داریم نمی توانیم آن ها را به تیتر یک فرمانروا کلید و یا یک معجزه در لحاظ بگیریم . ترکیبی از یک پباده سازی عکس العمل گرا و به کار گیری از صفحات عجله دهنده ی موبایل، ممکن است بهترین کاریست که شما برای سئو و با صرفه سازی تارنما می توانید انجام دهید .