سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ساخت ایمیل در سی پنل

یک عدد از موارد مسئله درخواست کاربران و علاقمندان عمل با Cpanel میباشد . چون پس از اتمام پروژه طراحی وب سایت ساخت پست الکرونیکی سازمانی جهت بهبود عملکرد تبادلات داده ها شرکتی از اهمی ویژه ای برخوردار است . لذا در این مقاله به زمینه روش تولید پست الکرونیکی می پردازیم .

 

به صورت پیش فرض، شما هیچ حساب پست الکترونیکی ندارید . اسم کاربری طراحی سایت در مشهد  اصلی ممکن است پست الکرونیکی شما به لحاظ برسد، ولی درصورتی که رغبت به به کارگیری از آن دارید، بایستی آن را به تیتر اکانت ایمیل بیشتر نمایید .

 

راهبرد

های ذیل در ساخت یک حساب پست الکرونیکی در Cpanel به شما کمک خواهد کرد: ورود

به Cpanel در بخش ایمیل، روی حسابهای پست الکرونیکی کلیک فرمایید .

در نصیب ایمیل، نام موضوع لحاظ را در آدرس و دامنه را نیز از منوی کشویی انتخاب کنید . (توجه داشته باشید، نام پست الکرونیکی کمرنگ که برای مثال در قاب آورده شده می‌باشد نمی تواند برای یک نشانی پست الکرونیکی استفاده شود .)

در نصیب های سر عبور دو بار رمز عبور مسئله نظر را تایپ نمایید .

در

قاب Qboxمقداری را برای تخصیص فضای هاست به صندوق پستی انتخاب کنید روی دکمه ایجاد اکانت کاربری کلیک نمائید .

پباده سازی

سایت

 

 

بهتر است بدانید راه ایجاد اکانت های نشانی اینترنتی دامنه های با اهمیت طراحی سایت، و پایین دامنه ها یکی میباشد . شما نمی توانید حساب های آدرس اینترنتی را با یک اسکریپت یا از طریق SSH تولید کنید .

 

صرفا

ارسال ایمیل گاهی زمان ها یوزرها نشانی اینترنتی توسعه یافته نیازی به نشانی نشانی اینترنتی برای «پاسخ دادن» ندارند . مانند مدیران انجمن که تنها برای ارسال اعلان نیاز به آدرس دارند .

 

فرایند

غیر فعال کردن پست الکرونیکی های دریافتی درصورتی که دسترسی SMTP آن نشانی را نداشته باشید، ممکن هست نیازی به انجام فرآیند بالا نداشته باشید .

 

ورود

به cPanel در بخش ایمیل، روی آیتم Email Forwarders کلیک کنید .

در قسمت Create an Email Account Forwarders به مفهوم ایجاد یک آدرس آدرس اینترنتی فرستنده بر روی گزینه Add Forwarder کلیک فرمایید .

در

کاغذ Add a New Forwarder موردها تحت را انجام دهید: نام نشانی اینترنتی را وارد نمائید و دامنه آدرس را انتخاب فرمایید .

مورد رها ساختن و ارسال خطا به فرستنده را انتخاب نمائید .

(در برهه زمانی SMTP) پیغامی مبنی بر عدم موفقیت را که یوزرها می خواهند اخذ کنند وارد فرمایید .

 

(توجه: در حالتی که شما نمی خواهید که یوزرها پیام خطایی را اخذ کنند . روی آیتم های توسعه یافته کلیک فرمایید و آیتم Discard را انتخاب نمایید، ولی این روش سفارش نمی شود .)