سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه غیرفعال کردن PHP در وردپرس

در مطلب روز جاری پباده سازی وب سایت می خوا‌هیم در موضوع شیوه غیرفعال کردن PHP در وردپرس برای شما توضیحاتی دهیم . به طور پیش فرض، در پباده سازی وبسایت با وردپرس باعث می شود که برخی از دایرکتوری ها قابل تالیف باشد طراحی سایت در مشهد تا شما و بقیه ادمین ها در وب سایت به راحتی می توانید پلاگین ها ، تصاویر و فیلم ها را در اینترنت وب سایت بار گذاری نمائید .

 

با این وجود در شرای اشتباهی استفاده نمائید همانند هکرها برای آپلود فایلها از بدافزارها در اینترنت سایت شما به کارگیری نمایند . می تواند برای وب سایت شما خطرناک باشد . این فولدر های مخرب معمولاٌ به عنوان فایل های کلیدی در وردپرس مخفی می شوند . بیشتر این فولدر ها با زبان PHP متن می شوند و می توانند در قالب باشند و به تمام کدهای اینترنت تارنما شما دسترسی کامل پیدا نمایند .

 

به

حیث خیلی ترسناک است؟ نگران نباشید روش حل معمولی ای برای آن وجود دارد . در اصل ، شما به راحتی می توانید اجرای PHP را در دایرکتوری های خاصی که به آن نیازی ندارید غیرفعال فرمایید . با این عمل ، هر پوشه PHP درون آن فهرست ها اجرا نمی شود .

 

در این مقاله طراحی تارنما در موضوع غیرفعال کردن اجرای فولدر PHP در وردپرس را با استعمال از پرونده .htaccess به شما نشان خوا هیم بخشید .

 

غیرفعال کردن اجرای PHP در WordPress با استفاده از پرونده htaccess .

اکثر وبسایت های وردپرسی دارای یک فولدر htaccess . را در فایل root می باشند . این فایل htaccess . یک فایل با پیکریندی کارکشته می باشد که برای مراقبت از رمز در منطقه ادمین ، غیرفعال کردن دایرکتوری ، ایجاد ساختار URL برای سئو و با صرفه سازی و بقیه مورد ها دیگر استعمال می شود .

 

به طور پیش فرض در وردپرس، فولدر htaccess . که در پوشه root وب وب سایت شما قرار دارد ، البته شما می توانید آن را در فهرست های داخلی وردپرس خود ایجاد و به کار گیری نمایید .

 

برای حفظ از وب وبسایت خویش در برابر فایل های قابل دسترس در وردپرس ، بایستی یک فولدر htaccess .

بسازید و آن را در

wp-includes و /wp-content/uploads/ directories در وب وب سایت لود نمائید . به آسانی می توانید با استفاده از ویرایشگرهای متنی مانند Notepad یا این که TextEdit در مک یک فایل خالی بر روی کامپیوتر خود ساخت کنید . پرونده را به تیتر htaccess . ذخیره کرده و کد زیر را در این فایل قرار دهید . می توانید نوشته پایین را کپی فرمایید .

 

 

 

 

 

deny from all

 

 

 

 

طراحی

سایت

حالا پوشه را در کامپیوتر خود ذخیره فرمائید .

بعد از آن در مرحله بعد از آن ، شما می بایست این پوشه را wp-includes و /wp-content/uploads/ directories وردپرس خود بار گذاری فرمائید . می توانید آن را با استفاده از یک قابل انعطاف افزار سرویس دهنده FTP یا این که از نحوه برنامه File Manager در داشبورد cPanel حساب میزبانی وب خود بار گذاری نمایید .

 

پباده سازی

سایت

پس از اضافه کردن پوشه htaccess . با کد فوق ، هر فایل PHP را متوقف می کند تا صرفا در دایرکتوری ها اجرا شود .

 

 

 

به کار گیری

از این ترفند HTML برای این که بتوانید امنیت وب وبسایت را بالا ببرید از یک پلاگین امنیت استعمال فرمایید .

 

Sucuri بهترین پلاگین امنیتی وردپرس در بازار می‌باشد . این اینترنت وبسایت شما را برای تهدید‌ها احتمالی ، کد مشکوک ، بدافزار و آسیب پذیری حفاظت می نماید . همینطور به طور موثری عمده تلاشهای هک کردن وب تارنما شما با اضافه کردن فایروال دربین وبسایت شما و ترافیک مشکوک را مسدود می نماید . مهمتر از همه ، در صورتی‌که وب سایت وردپرس شما هک شود ، آن ها آن را برای شما پاک می نمایند .