سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پباده سازی تجربه کاربری (UX) حاذق

پباده سازی تجربه کاربری (UX) حاذق

تازمانیکه وب سایت شما امکان های کاربردی نداشته باشد آیتم دقت و قبول مردم قرار نمی گیرد. پباده سازی تجربه کاربری در ویکی پدیا این سیرتکامل تعریف‌و‌تمجید گردیده:

 بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد 

« پباده سازی تجربه کاربری روندی میباشد به خواسته ارتقاء رضایت استفاده کننده (یا این که مشتری) از جنس که از روش افزایش کیفی این مورد ها محقق می شود: بهبود قابلیت و امکان به کار گیری، سهولت در استعمال و تعاملی لذت‌بخش دربین استفاده کننده (یا این که مشتری) و کالا»

 

براین اساس ساخت سایت بایستی به طوری رخ گیرد که برای استفاده کننده بدیهی و بیان کننده باشد و بتواند به نیکی با آن رابطه برقرار نماید. استفاده کننده می بایست بتواند به آسانی میان صفحه ها جنبش نماید و داده ها آیتم نظرش در دسترس باشد به طوری که حداکثر با سه کلیک به محتوای خویش رسد. این تجربه کاربری حس خوب و خوشایندی برای استفاده کننده به توشه میاورد. برای داده ها طولانی تر عامل ها پیروزی در طراحی وب سایت را بخوانید.

 

 

 

امنیت تارنما خویش را نگهداری فرمایید.

امنیت وبسایت قضیه بسیار مهمی میباشد و جزو دست اندرکاران ادامه حیات و ثبات یک وبسایت میباشد. متاسفانه صاحبان کسب و امور به‌این مسئله اهمیت چندانی نمی دهند و اعتماد یوزرها خویش را از دست می‌دهند. امنیت وبسایت، اعتبار تارنما را بالا می‌برد و همینطور سبب ساز میشود تا یوزرها به شما بهتر اعتماد نمایند.

 

با استعمال از مورد ها ذیل امنیت تارنما خویش را قبلی از هک شدن بالا ببرید :

 

از یک پسورد بسیار قدرتمند به کارگیری فرمایید.

هاست دارای اعتبار به عمل ببرید.

از HTTPS به کارگیری فرمایید.

وبسایت را به صورت مداوم به روز نمائید.

گرافیک تارنما ابتدایی ترین مسائل در طراحی وب ماهر

در صورتی تمام اقتدار خویش را برای کدنویسی و مهارت های برنامه نویسی به فعالیت گرفته اید، دیدنی میباشد بدانید که گشوده هم وب سایت شما برحسب گرافیک آن معقول می‌شود. یک سایت خوب وقتی به وجود میاید که گرافیک و اصول برنامه نویسی در ساخت سایت با هم آمیخته شوند و تعامل نیکی با هم داشته باشند. در حالتی که وب سایت شما گرافیک نیکی نداشته باشد، یوزرها بعداز ورود جذب آن نمی‌شوند و از وب سایت بیرون میشوند. در سود ی خروج یوزرها از وب سایت نرخ پریدن وبسایت بالا می رود. نرخ پریدن یا این که Bounce Rate به درصد اشخاصی میگویند که به یک برگه از تارنما شما وارد میشوند و آنگاه با‌گاز برگه را شکاف مینمایند.نرخ پریدن سئوی وبسایت را به شدت کاهش میدهد.

 

با به کارگیری از این 5 نکته میتوانید سایتی مخاطب پسند و فعال داشته باشید. با ما یاروهمدم باشید تا در نوشته‌علمی بعدی به بازنگری 5 نکته دیگر از خصوصیت های پباده سازی یک تارنما ماهر بپردازیم.