سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی تکنیک هایی در طراحی وب که موجب حفظ و ماندگاری مشتری می شود

 

صفحه ارایی ورود ویدئویی و قابلیت بار گذاری کلیپ در وبسایت بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

اولی تکنیک در طراحی وب سایت که قادر است سبب ساز جذب بیش تر مشتری و محافظت و ماندگاری آن‌ها شود استعمال از کلیپ و قابلیت بارگذاری فولدر های ویدئویی در وبسایت میباشد. آمار های جهانی در سال 2018 نشان داده میباشد چیزی حدود 64 درصد از مردم آن گاه دیدن ویدئو از یک مارک، تمایل به خرید میگیرند. دیزاین ورود ویدئویی خصوصیت ux سایت شما‌را تا حد فراوانی بهبود می‌بخشد.

 

به کارگیری از هوش تصنعی در ساخت سایت (چت بات)

هوش تصنعی و مصنوعی در ساخت سایت میتواند گونه های مختلفی داشته باشد، برای مثال به کارگیری از chatbots تحت عنوان حمایت کننده تارنما شبانه روزی و آنلاین قادر است تعامل با استفاده کننده را در هر لحظه از روز مراقبت کند و این دستور تاثیر بسزایی در محافظت و ماندگاری مشتری خواهد داشت. Quartz مثال‌ای براق از chatbots در پباده سازی برنامه کلیه‌ جانبه میباشد. Quartz از روش یک واسط محاوره‌ای و مشغول‌کننده، با یوزرها به خیر و خوبی تعامل برقرار کرده و بازدارنده خستگی یوزرها در فضا تارنما شما می‌شود.

 

تایپوگرافی سفارشی

از خودکار منحصربه‌فرد برای محتوا نویسی سایت خویش به کار گیری کنی. مداد های خسته کننده و پیش خیالی مثل Times New Roman و Arial را رها فرمایید. اذن بدهید تا خودکار منحصر به فرد شما امضای مارک و تارنما شما باشد. در گزینش خودکار منحصر خوانا بودن را فراموش نکنید.

 

به کار گیری از برنامه کودک های کاربردی

چیزی که امروزه در جذب مشتری و استفاده کننده برای اینترنت‌وب سایت در میان وبمستر‌ها بسیار رایج میباشد حتما دقت به زیبایی اینترنت‌وبسایت میباشد. همچنین که می دانید اینترنت‌تارنما و یا این که دکان اینترنتی همانند یک فروشگاه است. می‌پندارید در‌حالتی که این دکان با یک چینش عالی و دکوراسیون خوشگل راه‌اندازی گردیده باشد، بهتر مشتری را جذب می نماید و یا این که اینکه زیبایی قابل قبولی نداشته باشد؟

 

بدون شکً داشتن یک ویترین و دکور خوشگل و جداب برای یک مغازه سبب ساز جذب طولانی تر مشتری میشود. این گزینه برای اینترنت‌تارنما و یا این که دکان اینترنتی هم صحت مینماید. متحرک سازی تارنما و استعمال از برنامه کودکان های عملگرا در قسمت های متعدد یک وبسایت موجب جذب بیش تر استفاده کننده به سایت شما میشود.

 

قابلیت پرداخت در وبسایت

بدون شک انجام یک فعالیت به طور بی واسطه شل خیس و بهتر از انجام به عبارتی عمل به طور مرحله ای میباشد. فرض فرمائید وارد یک تارنما فروشگاهی گردیده اید و بعد از جستجوی فراوان متاع آیتم عشق و علاقه خویش را تعیین کرده و میخواهید آن را خریداری نمائید. در شرایطی‌که که قابلیت و امکان پرداخت برای آن مال و ارسال آن برای شما وجود داشته باشد خرید خویش را کامل شدن کرده و از تجربه یک خرید راحت و ریلکس و فارغ از دردسر نیز لدت می‌برید. البته در نقطه مقابل این تجربه شادی بخش فکر کنید بعد از صرف هنگامی برای گزینش جنس آیتم عشق، صرفا خط مش خرید آن کالا، برقرای ارتباط تلفنی یا این که مراجعه حضوری به انبار باشد، در چنین قوانینی آیا گشوده هم از خرید خویش لذت می‌برید؟؟؟ صد رد صد جواب شما منفی میباشد. پس با اعتنا به‌این نمونه با‌یقین می قدرت یکی‌از تکنیک های ساخت وب سایت برای مراقبت و ماندگاری مشتری را قابلیت و امکان پرداخت در تارنما دانست.

 

با‌یقین هنگامی شما تحت عنوان مالک یک مارک می‌خواهید برای کسب و عمل خویش سایت پباده سازی فرمایید، انگیزه اصلی شما پرورش کسب و فعالیت و در فیض درآمد زایی بیش تر میباشد. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی همت کردیم 5 نکته از اساسی ترین نکات طراحی وب سایت، که استعمال آن‌ها موجب محافظت و ماندگاری استفاده کننده (مشتری) میشود، را اسم ببریم. در‌حالتی که یکی‌از گرفتاری های شما برای ساخت وب سایت، گزینش یک گروه کارشناس و تخصص دارد، ما گروه تخصصی ساخت سایت رایا پارس را سفارش می‌کنیم.