سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا طراحی سایت PHP ؟ 8 ویژگی بارز در php که باعث محبوبیت آن شد

 

سوال اکثری از کاربرانی که به طور ماهر در دنیای اینترنت جستجو مینمایند و در تکاپوی طراحی وب سایت می‌باشند این میباشد که چرا بیشتراز 80 درصد کل تارنما هایی که در دنیا تا کنون پباده سازی گردیده اند بر اساس گویش php میباشد. حقیقتا چرا طراحی وب سایت php؟

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم ضمن تعریف‌و‌تمجید و ارائه مفاهیمی درباره‌ی معرفی لهجه برنامه نویسی php به بیان 8 خصوصیت بارز در php که منجر محبوبیت آن شد بپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.

 

معرفی گویش برنامه نویسی php

گویش برنامه‌ نویسی PHP در سال 1994 بوسیله Rasmus Lerdorf در دانش گاه واترلو کانادا تولید شد و اینک نیز رفرنس پیاده سازی آن بوسیله The PHP Development Team ایجاد می گردد.

 

Php که کوتاه گردیده یا این که مخفف عبارت personal home page است از به عبارتی اولِ معرفی تاکنون کماکان یک کدام از کلیدی ترین و اساسی ترین پیش نیاز های ساخت سایت به شمار می رود.

 

مبنی بر آمار قانونی تارنما W3Techs تا سال 2018 حدود 83.1% از وبسایت های عالم بر شالوده PHP فعال سازی گردیده اند. از طرفی دیگر سیستم های مدیر محتوایی مانند وردپرس ، جوملا ، دروپال و... با به کارگیری از گویش PHP تشکیل‌شده اند که بین آنان وردپرس به تنهایی 32% از سهم تارنما های دنیا را دربرگیرنده می‌گردد.

 

دیدنی میباشد بدانید که ساختار لهجه برنامه نویسی php بسیار مشابه به گویش برنامه نویسی perl و گویش برنامه نویسی c میباشد و در واقع آن چه که موجب شده‌است که این گویش برنامه نویسی تا این حد توانمند ظواهر شود این میباشد که با اکثر اوقات خزانه های اطلاعاتی از قبیل Mysql منطبق داراست و همینطور صورت پذیری فوق العاده ای دارااست.

 

گویش برنامه نویسی php به قدری کارکشته میباشد که از آن برای ایجاد قابل انعطاف افزارهای پر اسم و رسم همچون Mambo، Joomla، mybb، Phpbb، SMF و مدیاویکی مصرف شده میباشد.

 

معرفی لهجه php

 

مزایایزبانPHP : هشت خصوصیت بارز در php که سبب ساز محبوبیت آن شد

 

 

همان گونه که میدانید لهجه های برنامه نویسی متعددی مانند asp ، python و... در حوزه طراحی وب سایت فعال میباشند. البته گویش برنامه نویسی PHP همواره در میدان رقابت با این گویش های برنامه نویسی موفق از میدان بیرون میگردد. از پاراگراف مهم ترین مزایای PHP می شود به موراد تحت اشاره نمود:

 

متن گشوده و بدون پول میباشد

به جرعت می قدرت اعلام کرد بارزترین خصوصیت گویش PHP این میباشد که متن گشوده و در عین حالا بدون‌پول میباشد. علاوه بر این، PHP مانع ها ورود بسط دهندگان اینترنت را کاهش می‌دهد و به آنان اذن می‌دهد تا به آسانی از مهارت و استعدادهای خویش برای برنامه نویسی استعمال نمایند.

 

کتابخانه پهناور و فعالی دارااست

همان گونه که می‌دانید کتابخانه ها نقش موثری در معمولی سازی و سرعت بخشیدن به یک لهجه برنامه نویسی دارا هستند. گویش PHP با پشتیبانی از URL parsing، regular Expressions، HTTP fetching و بخش اعظمی موردها دیگر به بهبود برنامه نویسی و آسانی آن یاری می کند.

 

دامنه کاربرد وسیعی در حوزه اینترنت داراست.

یک کدام از خصوصیت های بارز لهجه برنامه نویسی php کاربرد های بزرگ آن میباشد که علاوه بر طراحی وب می شود به مهمترین کاربرد آن در موضوع ساخت اپلیکیشن اشاره نمود.

 

از پارادایم های متعدد برنامه نویسی پشتیبانی می‌کند.

پارادایم به شیوه های متعدد در فرایند برنامه‌نویسی به خواسته یافت کردن شایسته ترین روش برای انجام عملیات و فعالیت خاصی میگویند. هر گویش برنامه نویسی میتواند از یک یا این که یک سری پارادایم یا این که طریق برنامه نویسی پشتیبانی نماید.

 

مولتی پلتفرم میباشد.

کد ساخت گردیده در PHP میتواند بر روی تمام سیستم برهان های اصلی اجرا شود، به توسعه و گسترش دهنده اذن می‌دهد بطور یکدست سایت را در یک سری سیستم استدلال ترکیب نماید. به کسب و فعالیت اذن میدهد که تمام ذیل تولید ها را بشکل بصرفه تری تهیه و تنظیم نماید. با PHP می قدرت پلتفرم ها را با تنوع ویندوز، لینوکس، یونیکس و هر تحت ایجاد دیگر با قابلیت و امکان های طولانی تر Apache و MySQL استفاده نمود. با قابلیت و امکان های توسعه یافته php می‌توانید نرم افزار های دسکتاپ نیز بسازید .

 

سرعت بی نظیری داراست

هیچ زبانی نیست که بتواند سرعت همت PHP را ناکامی دهد! همانظور که می دانید PHP دارنده فراوانی منابع سیستم میباشد که منجر میگردد PHP تخت گاز و سریع خیس از دیگر لهجه های برنامه نویس عمل نماید. در صورتی‌که قصد به کارگیری از اپلیکیشن های دیگر در کنار PHP دایرید به هیچ وجه نگران نادر شدن سرعت نباشید به این دلیل‌که PHP سوای افت سرعت و جدا کردن مراحل های دیگر به فعالیت خویش ادامه می‌دهد.

 

تولید کننده زمان های شغلی اضافه

یقینا وقتی که هواداران به حوزه برنامه نویسی و طراحی وب بدانند که بیشتراز 32% وب سایت های دنیا بر شالوده سیستم مدیر محتوای وردپرس که بر طبق PHP میباشد تشکیل‌شده اند، بیش تر از 70% تارنما های جان دار در کشور‌ایران، گویش برنامه نویسی PHP را تحت عنوان لهجه اصلی خویش تعیین کرده اند، به دلیل محافظت مجال شغلی و دستیابی به پروژه های بیش تر php را برای روش کاری شان بر خواهند گزید.

 

تعمیر و حفظ آن سهل میباشد

با دقت به آسانی گوشه و کنار php و دارا بودن کتابخانه های جامع و استاندارد پهناور ،حفظ از کد های php فعالیت مشقت به حیث نمی‌رسد.