سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میتوان یک نوشته را به یکسری جور اختصاص داد؟

گاهی وقت ها در ارتباط موضوعی می‌نویسید و به مرور دوران طراحی سایت در مشهد تعداد این نوشته‌ها خیلی دوچندان می گردد به گونه‌ای که به عنوان مثال 20 برچسب در یک زمینه یگانه یافت میشود . در این موارد میتوانید پایین گونه برای آن تولید نمایید که راحت‌تر کاوش شده و پیدا شود . بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

می‌توان یک نوشته را به یکسری جور اختصاص داد؟ در برخی منابع داعیه می‌شود که اختصاص دادن یک سری نوشته به یک مدل به سئوی وب سایت ضربه وارد می‌کند . ولی این مورد به هیچ‌وجه صحیح نیست! زمانی که ما نوشته خویش را با دسته‌های گوناگون معین می‌کنید، در واقع به استفاده کننده این قابلیت را می‌دهیم تا مطالب را به راحتی بیابد .در به کار گیری از تعداد برچسب‌ها با محدودیت رو به رو هستیم؟ در یک سخن خیر! اینجا در مقایسه مدل و برچسب در وردپرس میتوانیم این تفاوت را مشاهده کنیم . شما به راحتی می‌توانید بیش از 1000 برچسب داشته باشید و هیچ محدودیتی برایتان مشخص و معلوم نشده . هر تعدادی این را می بایست در حیث داشت که انگیزه برچسب‌ها برای دارای ربط کردن مطالب به یکدیگر می باشد و نیازی نمی باشد برای هر نوشته تعداد غیراستاندارد برچسب را به عمل ببرید . معمولا 4 الی 5 برچسب در هر متن مقدار استانداردی می‌باشد و کفایت می‌نماید . چه بسا گاهی پیش می‌آید که مطالب شما فاقد برچسب می‌باشد .

سب‌ها شبیه کلمه و واژه ها کلیدی فعالیت می‌کنند؟ بخش اعظمی افراد برچسب را با کلمه و واژه دارای اهمیت غلط می گیرند به همین برهان سعی دارا می باشند تا جایی که میشود برچسب‌های شبیه و یکسان با واژه و کلمه اساسی تعیین نمایند . ولی خطا می‌کنند . واژه و واژه با اهمیت یکی می باشد و هدف مقاله شما را روشن می‌کند ولی برچسب با آن گوناگون می باشد . برچسب‌ها برای ارتباط دادن مطالب به نیز به فعالیت میروند .

یا برچسب‌ها؛ کدامیک در سئوی وبسایت شما تاثیرگذار است؟ یک عدد از سوالاتی که در تفاوت گونه و برچسب در وردپرس مدام مطرح می گردد مبحث سئو می‌باشد . این‌که این دو قضیه تاثیری روی سئوی وردپرس می‌گذارند؟ پاسخ مستقیم به این سوال “خیر” هست . ولی وقتی یوزرها آسوده به مطالب شما دسترسی پیدا نمایند همین خویش نوعی کاربرپسند بودن سایت را نشان داده و تاثیرگذار می‌باشد . این دو آیتم در وبسایت با یکدیگر کار می نمایند تا مسیر و جهت خیر را به یوزرها ارائه دهند .

گیری هر موردی که در وب سایت به تیتر یک قابلیت و قابلیت از آن یاد می‌گردد قرار نمیباشد بصورت بی واسطه بر سئوی وب سایت شما تاثیرگذار باشد . بعضی از تجهیزات تماما غیرمستقیم به سئو کمک می کنند . مانند دسته‌ها و برچسب‌ها . همین که مسیر و جهت را به کاربران نشان می‌دهند، سبب ساز ماندگاری و یافتن سهل وآسان کاربران در وبسایت می گردند و این از نگرش گوگل یک حادثه مطلوب می باشد .

 

در این مطلب تفاوت دسته و برچسب در وردپرس را داشتیم، تفاوت‌های ریزی میان این دو قابلیت و امکان وجود داراست که می بایست در حیث گرفت . با کمک مقاله‌ای که روز جاری برایتان مهیا کردیم دیگر می توانید بهینه‌تر فعالیت فرمایید .