سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت با CMS اختصاصی یا وردپرس؟ کدام انتخاب می تواند بهترین


در شرایطی‌که برای کسب و فعالیت خویش در تاءمل ساخت وب سایت میباشید احتمالا یکی بحران های پیش روی شما تعیین نحوه ی ساخت سایت میباشد. با یک جستجوی کوچک در فضای اینترنت با حجم وسیعی از مقاله ها مواجه خواهید شد که هرمورد به نوعی نحوه ساخت سایت خویش را برگزیدگان نحوه معرفی کرده اند. ما در‌این مقاله قصد این را نداریم که بگوییم کدام گزینش برای کسب و عمل شما شایسته ترین گزینش میباشد. ما می‌خواهیم یک مقایسه بی نقص و جامع از مزایا و معایب ساخت سایت با CMS منحصربه‌فرد و ورد پرس را ارائه کرده و گزینش شایسته ترین نحوه را به شما واگذار کنیم. با ما یار باشید.

 بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

CMS چه می باشد؟

لازم می‌دانیم پیش از اینکه به مقایسه مزایا و معایب ساخت سایت با CMS مخصوص و وردپرس بپردازیم شمارا با معنا واژه و کلمه CMS آشنا کنیم.


سی ام اس به معنای سیستم مدیر محتوا و کوتاه گردیده عبارت (Content Management System) یا این که به عبارتی پنل رئیس یک سایت میباشد که از آن نحوه می‌قدرت وب سایت را پباده سازی و مدیر نمود. CMS هم قادر است منحصر باشد به این مضمون‌ که برای فرد شما پباده سازی و استعمال گردد و یا این که اینکه همگانی ( همچون وردپرس، جوملا، اپن کارت، دروپال، ‏ دی ان ان و … ) بوده و با یک صورت و فرمت یگانه برای کلیه مشتریان طراحی وب سایت به فعالیت گرفته شود. که در صدر نیز بدان اشاره شد به کارگیری فرمایید.


طراحی وب سایت با cms مخصوص : ارزیابی و باز نگری مزایا و معایب

به‌دنبال طراحی وب با CMS منحصر به فرد و CMS همگانی برای مثال ورد پرس را با هم مقایسه کرده و مهم‌ترین فاکتور های تاثیر گذار در طراحی وب را در هر دو طرز آنالیز خوا‌هیم کرد.


ساخت وب سایت با CMS منحصر به فرد


سرعت وب سایت

سرعت وب سایت یک کدام از مهمترین فاکتور های یک تارنما می‌باشد که تاثیر بسزایی در بهینه سازی وبسایت نیز داراست. درین فاکتور به جرعت می اقتدار اعلام‌کرد که طراحی وب با CMS منحصر به فرد قادر است سرعت بالاتری را برای وبسایت شما به ارمغان آورد به دلیل آن که وقتی که تارنما شما بوسیله یک طراح وب سایت کارشناس انجام یافته باشد به صورت حتم کدهای تارنما مبنی بر نیازهای شما نوشته و باصرفه گردیده اند. مطلقاً در‌این موقعیت سعی در این شده‌است که از مورد ها مازاد و کدهای پرحجم و بلااستفاده خودداری شود. همین برهان یعنی استعمال با صرفه از کد های مایحتاج در نحوه CMS مخصوص موجب میشود که سرعت وبسایت هایی که با این‌راه پباده سازی میگردند به مراتب فراتر از وردپرس باشد.


امنیت وبسایت

مسائل امنیتی تارنما نیز یکی از دیگر از فاکتور های مهم و تاثیرگذار در دعوا طراحی وب میباشد. در روش ساخت وب سایت با CMS منحصر به فرد به جهت اینکه کدها به صورت مخصوص برای شما درج شده اند، اطلاع و دسترسی به آن ها برای سایرین در مقایسه با CMS همگانی ایراد خیس میباشد و در فیض به احتمال زیاد هک وب سایت شما نیز بسیار کمتر خواهد بود. اما لازم میباشد بدین نکته نیز دقت داشته باشیم که الزاما کد منحصر به فرد به تنهایی به معنای امنیت طولانی تر وجود ندارد و در برخی مورد ها کدهای منحصربه‌فرد نیز بسیار ضعیف و شکننده می‌باشند ولی در موقعیت کلی می اقتدار اذعان کرد ساخت سایت با CMS مخصوص میتواند امنیت بیشتری را برای سایت شما ساخت کند.


گسترش تارنما

یک کدام از دیگر از فاکتور های مهمی که برای اکثر کارفرمایان بسیار دارای اهمیت میباشد این میباشد که تارنما آن‌ها قابلیت گسترش داشته باشد و آنان بتوانند همگام با بسط و پرورش کسب وکارشان سایت خویش را نیز توسعه و گسترش دهند.


استعمال از CMS های همگانی محدودیت هایی در زمنه گسترش وب سایت دارا هستند که خیلی خوشایند صاحبان کسب و عمل نسیت. در واقع ساخت سایت با CMS منحصربه‌فرد این مزیت پهناور را دارااست که برنامه نویس وبسایت شما میتواند متناسب با نیاز شرایط فعلی کسب و فعالیت شما امکاناتی را به تارنما شما طولانی تر کرده و یا این که حذف کند.