سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معنی و مفهوم فرانت اند

فرانت اند به نصیب نرم افزاری بخشی که در یک اینترنت تارنما توسط کاربران و بازدیدکنندگان قابل مشاهده می باشد گفته می شود . در واقع با استعمال از کد هایی که برای یوزرها و بازدیدکنندگان حالت غیر قابل ادراک و شعور دارا هستند به یک محرمانه پباده سازی و در قال بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد  بسیار جذاب گرافیکی و چشم‌نواز تبدیل شده و به این روش به نمایش در می آیند در فیض کاربران می توانند به راحتی از قسمتهای گوناگون یک وب سایت غایت به کار گیری و لذت را ببرند .در وضعیت کلی همه پارامترها مانند صداها، پوشه های تصویری و ویدیویی، عکس‌ها، داده‌ها و غیره که بوسیله استفاده کننده قابل تماشا می باشند در نصیب فرانت اند به دوقسمت با اهمیت طبقه بندی می گردد که اولی آنها در موضوع پباده سازی وب و دیگری توسعه رابطه کاربری می باشد .در قسمت طراحی وب یک فرانت اند عمل با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته در موضوع گرافیک مثل فتوشاپ یا دیگر نرم افزارها ظواهر کلی تارنما را طراحی می‌نماید . در عین درحال حاضر در نصیب گسترش رابطه کاربری فرانت اند فعالیت در هر سایت را با به کار گیری از لهجه های برنامه نویسی متفاوت آن جاوا اسکریپت و css و غیره به صورت تمام و کمال پیاده‌سازی می نماید . معمولاً لهجه برنامه نویسی که یک فرانت اند عمل از آن سود می برد لهجه برنامه نویسی Client Side می باشد .

 

با توجه به این مسئله کدهایی که در برنامه نویسی فرانت اند بوسیله فرانت اند فعالیت شرکت طراحی سایت در مشهد نوشته می‌گردد در مرورگر کاربر و بازدید کنندگان به فیس تمام و کمال پردازش و در نهایت اجرا می گردد یعنی کاربر به کلیه کدها دسترسی داشته و این قابلیت و امکان را دارد تا آنان را مشاهده نماید . همینطور باید بگویم این زمینه با تجربه کاربری رابطه بدون واسطه داشته و بر روی آن تاثیر زیاد متعددی می گذارد و همینطور با این مورد نیز دارنده ارتباط به هم پیوسته می باشد

سفارشه آکادمی آی تی :طراحی 0 تا 100 قالب سایحساسترین مهارت های یک فرانت اند کاردر وضعیت کلی برای آن که یک فرانت اند کار بتواند به عنوان یک فرانت اند کار با تجربه و رشته ای کار نماید می بایست چندین مهارت‌ها و خصوصیت ها را داشته باشیم که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت . یک فرانت اند عمل حرفه‌ای بایستی به خیر و خوبی با زبان‌های برنامه‌نویسی گوناگون از جمله گویش برنامه نویسی html ، گویش برنامه نویسی جی کوئری و جاوا اسکریپت و لهجه برنامه نویسی css آشنایی بدون نقص داشته باشد و بتواند با آن‌ها به بهترین نحو ممکن کار کند . این شخص می بایست به خوبی با کتابخانه های css مانند فریمورک بوت استرپ آشنایی داشته باشد و در قضیه آن ها اطلاعات قابل قبولی داشته باشد در چهره لزوم بتواند از آنان غایت به کار گیری را چیره شود .

دیگر مهارت هایی که این شخص می بایست داشته باشد این مورد می باشد که به خوبی با گویش طراحی سایت در مشهد برنامه نویسی css کار کرده و با آن شناخت داشته باشد و بتواند نسبت به پباده سازی اینترنت وب سایت رسپانسیو و برخورد گرا اقدام نموده و از پس پباده سازی چنین سایت‌هایی به نیکی برآید و با نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ و ایلیستریتور به خیر و خوبی آشنایی داشته باشد و همچنین بضاعت و توان را داشته باشد که در حین فعالیت به نیکی آزمایش و آزمون انجام داده و در فیض خطای احتمالی را به بهترین نحو ممکن را در کمترین دوران برطرف نمایند .

برنامهنویس فرانت اند با برنامه نویس رابط کاربری ui چه تفاوتی دارد؟درصورتی که بخواهیم به مورد برنامه نویسی برای یک تارنما به فیس ظریف و اصولی نگاه کنیم با دو مورد متفاوت موجب می شود که یکی از آنان فرانت اند فعالیت بوده و دیگری طراح رابط کاربری می باشد . عمل فرانت اند کار و همچنین طراح رابط کاربری تماما از یکدیگر مختلف بوده طراح رابط کاربری شناخته می شود به هیچ وجه برنامه نویسی و کد نویسی انجام نداده و خودش را در این مسئله دخالت می دهد بلکه در عین حال طراحی سایت اختصاصی در مشهد ا بخش اعظم در مورد طراحی گرافیکی وب سایت به کارگران ابزار فتوشاپ و ایلاستریتور فعال بوده همت مینماید تا بتواند شکل ظاهری و رابط کاربری وبسایت را به بهترین نحو ممکن طراحی نموده و آن گاه از آن که این کار را انجام داد، فایل پایانی پباده سازی تارنما را در اختیار برنامه نویس فرانت اند قرار داده و کار را به او بسپارد .

در موقعیت کلی می توان اینطور ابلاغ کرد که طراح رابط کاربری به عنوان توسعه‌دهنده فرانت اند شناخته می‌گردد . در غایت می بضاعت و توان اینطور ابلاغ کرد که یک برنامه نویس فرانت اند وظیفه داراست تا کدنویسی صفحات متفاوت یک سایت را طراحی کرده و در عین حالا پباده سازی رابط کاربری با به کارگیری از نرم افزارهای گرافیکی و سوای احتیاج به کد ها قالب کلی سایت را پباده سازی کرده و در اختیار برنامه نویس فرانت اند قرار می دهد .

وظایفطراح فرانت اندطراح فرانت اند باید بسیار خلق کننده و مبتکر و شرایط سنج باشد و در زمینه کاری خویش طرح های استفاده کننده پسند و چشم نواز و جذابی را ارائه کنند تا در فیض بتوان یک وبسایت و اپلیکیشن را به شایسته ترین نحو ممکن طراحی بنماید یک طراح فرانت اند چیره کسی میباشد که بتواند با سرعت استانداردهای ظاهری و همینطور با اعتنا به رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب یک سایت دوچندان چشم‌نواز و کاربر پسند را تولید کند .

همینطور یک طراح فرانت اند می بایست به خیر بتواند نیازهای کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت و همینطور درخواست های رئیس وبسایت را آنالیز و تجزیه و بررسی کرده تا در نتیجه رابط کاربری یک وبسایت و یا نرم افزار را به گونه‌ای پباده سازی نماید که وقتی که کاربر با آن وبسایت و رایا پارس تلفیق دانش و استراتژی https://rayapars.ir/  اپلیکیشن روبرو شده و از آن به کار گیری می کند تجربه ای مضاعف مناسب و منحصر به فرد به شخص را داشته و در فیض استعمال از آن سایت و اپلیکیشن را به افراد دیگر توصیه نماید . همچنین یک منش عمل با استعمال از دانش برنامه نویسی خود باید طراحی سایت را فارغ از هیچ مشکلی انجام داده و در صورتی که مشکلی در قضیه برنامه نویسی و کدنویسی وجود آمد این علم را داشته باشد که در کمترین بازه زمانی ممکن مشکل به وجود آمده را برطرف کند .