سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی نمایش دادن کد در سایت وردپرس

چگونه

کد را در وب وب سایت وردپرس سناریو دهید؟ امروز در این مطلب پباده سازی تارنما اسپیناس اینترنت می خوا هیم در زمینه چه طور کد را در وب سایت وردپرس نمایش دهید؟ توضیحاتی دهیم طراحی تارنما در شهر مشهد در پباده سازی اینترنت وب سایت یک عدد از حساس  طراحی سایت در مشهد ترین کارهایی که می توانید در اینترنت سایت وردپرسی انجام دهید گذاشتن کد کوتاه در اینترنت وبسایت می باشد . به تیتر مثال شما می خواهید کد برای سناریو یک متن در اینترنت سایت قرار دهید اما این کد به صدق کار نمی کند . هرچه قدر نیز در وردپرس این کد را ذخیره می فرمائید بازهم به درستی نمایش داده نمی شود .

 

این مطلب در طراحی وبسایت شما را یاری می کند تا کد را در وردپرس به راحتی ذخیره نمایید . برای گذاشتن کد فیلترهایی در پباده سازی وبسایت شرکتی وردپرس وجود داراست تا مطمئن شود فردی برای هک کردن وب وبسایت این کدها را در ویرایشگر جایگذاری نمی نماید به همین برهان گذاشتن کد برای شما خیلی حوصله فرسا خواهد بود . ما به شما روش و راه هایی مختلفی را سناریو خوا هیم دادو شما می توانید یک عدد از منش ها را به تعیین خود و متناسب با نیاز شما به کارگیری فرمایید .

 

روش

اول: سناریو کد با به کارگیری از ویرایشگر پیش فرض در وردپرس این خط مش را مبتدیان پباده سازی وبسایت و کاربرانی که نیازی به نمایش کد در وب وب سایت ندارند عمده بازه ها پیشنهاد می شود .

 

به آسانی می توانید این عمل را انجام دهید نوشته یا این که کاغذ از اینترنت اینترنت سایت را که می خواهید بازنویسی نمائید را باز فرمایید . در ورقه دستکاری نوشته یا این که این که صفحه ، یک بلاک کد جدید به پست خود طولانی خیس نمائید .

 

پباده

سازی سایت

درحال حاضر می توانید کدها متن شده را در قسمت متن بلوک وارد نمائید .

 

 

 

پس از وارد کردن کدها می توانید پست وبلاگ خویش را ذخیره کرده و آن را در پیش نمایش مشاهده کنید تا مشاهده فرمایید بلاک کد در عمل به چه شکل خواهد بود .

 

 

 

در لحاظ داشته باشید که بسته به گونه تارنما وردپرسی شما ، بلاک کد ممکن می باشد در اینترنت وبسایت شما متفاوت باشد .

 

شیوه

دوم: سناریو کد در وردپرس با استفاده از افزونه درحال حاضر در صورتی‌که شما پاره ای رشته ای می باشید می توانید از این منش و راه استفاده فرمایید . برای به کارگیری از این شیوه ، از یک افزونه وردپرس برای نمایش کد در نوشته های بلاگ شما به کار گیری خوا هیم کرد . این خط مش برای کاربرانی توصیه می شود که غالباً می خواهند در نوشته ها یا این که این که برگه ها از کد به فعالیت گیری کنند .

 

این

خط مش

مزایایی نسبت به ویرایشگر پیش فرض دارد:

این قابلیت و امکان را به شما می دهد تا به راحتی هر کد را به هر لهجه برنامه نویسی در سایت نمایش دهید .

کد را با شماره های لبریز رنگ نحو و شماره های خط نمایش می دهد .

کاربران شما به راحتی می توانند کد را مطالعه کرده و آن را کپی کنند .

 

 

در این رویه مقدمه بایستی پلاگین SyntaxHighlighter Evolution را نصب و فعال فرمائید . برای داده ها بخش اعظم ، به راهنمای مرحله به تراز ما در ارتباط روش نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .

 

 

 

پس از فعال سازی ، به پست وبلاگی که می خواهید کد را سناریو دهید مراجعه نمائید و آن را دستکاری نمایید . در کاغذ ویرایش پست ، بلوک “SyntaxHighlighter Code” را به متن خود در وب وب وب سایت بیش خیس فرمایید .

 

 

 

حالا یک بلوک کد جدید در ویرایشگر نوشته، مشاهده خواهید کرد که می توانید کد خویش را وارد نمایید . پس از بیش تر کردن کد ، می بایست پیکربندی بلوک را از ستون سمت راست انتخاب فرمایید .

 

 

 

مقدمه بایستی زبان قضیه نظر خویش را برای کد خود انتخاب نمایید . پس از آن می توانید شماره های خط کد را خاموش فرمایید ، شماره خط نخستین را ارائه دهید ، هر خط قضیه نظر را پر رنگ فرمائید و این ویژگی پلاگین را خاموش فرمائید تا لینک ها قابل کلیک باشند .

 

 

 

پس از اتمام کار ، متن خویش را ذخیره کرده و روی دکمه پیش سناریو کلیک کنید تا در اینترنت سایت عملا وقوع افتاد ها را مشاهده فرمائید .

 

 

 

این پلاگین با چند قالب و تم را دارا می باشد . برای تغییر‌و تحول تحول رنگ ، می بایست به تنظیمات »صفحه SyntaxHighlighter مراجعه فرمائید . تا بتوانید رنگ قالب وتم این پلاگین را تغییر‌و تحول و دگرگون سازی دهید .

 

از صفحه تنظیمات ، می توانید یک رنگ را گزینش کرده و پیکربندی SyntaxHighlighter را تغییر‌و تحول دگرگون سازی دهید . می توانید پیکربندی خویش را ذخیره کنید تا پیش سناریو بلوک کد در انتهای صفحه کنید .

 

 

 

به

کارگیری از ویرایشگر کلاسیک با افزونه SyntaxHighlighter درصورتی که هنوز از ویرایشگر کهن و کلاسیک وردپرس به کارگیری می نمائید ، در اینجا روش به کارگیری از پلاگین SyntaxHighlighter برای اضافه کردن کد به متن های وب لاگ وردپرس شما آورده گردیده می‌باشد .

 

نگران نباشید ، کد خویش را با لهجه های متفاوت قرار دهید .

به

تیتر مثال ، درصورتی که می خواهید کد PHP را بیش تر نمائید ، آن را به این صورت بخش اعظم خواهید کرد: