سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روز بازاریابی دیجیتال چه حرفی برای گفتن دارد؟

روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی هست برای یاری به توسعه  طراحی سایت در مشهد و گسترش بازار دیجیتال و مهم‌تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ، ماموریت حساس آن تولید بستری مطلوب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به صنعت های و کسب‌وکارهای گوناگون است .

 

بازار دیجیتال مارکتینگ همواره شاهد تغییرات بسیاری بوده میباشد و روز بازاریابی دیجیتال کارایی مینماید پایانی دغدغه‌ها، استراتژی‌ها و متدهای متعدد را با فعالین و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد .

 

در روز بازاریابی دیجیتال حرف‌ها و آدم‌ها اساسی می باشند و درصورتی که قرار می‌باشد حرف مستندی به گوش فعالین دیجیتال مارکتینگ رسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای این‌کار می باشد . از طرف دیگر خوی فرصت‌های همکاری، اشتراک‌گذاری تجربیات و هم‌افزایی علم سبب پرورش این بازار میشود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این عمل را با جدیت دنبال می‌نماید .

 

رویداد

روز بازاریابی دیجیتال حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … و کلام در زمینه جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب‌و‌کار‌های دیجیتال سبب ساز شده تا اتفاق افتاد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه‌سازی و انتقال تجربیات مثبت و منفی به خود بگیرد .

 

این اتفاق افتاد تا بحال در دو دوره برگزار گردیده می‌باشد و مجموع 1800 کمپانی کننده را به دور یکدیگر عده کرده است . برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخش‌های رویدادهای قبل بوده است .

 

برگزاری

دور سوم از این رویداد روز

بازاریابی دیجیتال - برگزاری به دور سوم از این رویداد

سومی رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال 98 به بازه زمانی 3 روز برگزار می شود .

تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث ارتقا فضای تخصصی‌ اتفاق افتاد می‌شود:

جداسازی

هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آنان از یکدیگر در قالب بخش‌های متعدد (Edition) ساخت

بستر مطلوب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن ها بر صنعت های مختلف ارزیابی

دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ همیاری

گسترده‌تر با همکاران، شریکان تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان

بخش‌های متعدد سومی اتفاق افتاد روز بازاریابی دیجیتال روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارااست تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را نظارت کند . این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی و …، حمل‌ونقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و جامه و مال‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی ازین دست میباشد .