سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اختلاف قیمت CMS و طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی و پباده سازی با CMS هر کدام قیمت های مختلفی دارا هستند . علت این است که در CMS ها برنامه نویسی از قبلی انجام شده می‌باشد . حدود 70 تا 80 % مسیر از قبلی رفته شده می باشد و شما از آن به کارگیری می نمائید . براین طراحی سایت در مشهد اساس هزینه متعددی برای شما ندارد . در مقابل اگر به دنبال یک سیستم منحصر هستید، بایستی تمام فرایندها را از نخستین انجام دهید .

 

در برخی مواقع، طراحی یک سیستم منحصر کار درستی می باشد . و در پیش‌روی گاهی اوقات، به زیان شماست .صحیح مثل این که شما یک تلفن همراه هوشمند را آماده و ساخته گردیده از بازار با ارزش 5 میلیون تومان خریداری می نمایید . اما در‌صورتی‌که بخواهید همان تلفن همراه را خودتان تولید کنید، یکسری میلیون دلار بایستی هزینه کنید . گوشی مهیا مانند سیستم CMS و تولید گوشی و صرف هزینه های دوچندان مانند پباده سازی یک وب سایت مخصوص است، البته استثناهایی نیز در اینجا وجود دارد .

 

در اکثری مواقع، کارفرمایان، می خواهند کسب و فعالیت کوچکی را استارت کنند که در آغاز یک مغازه اینترنتی میباشد و در آینده نمی دانند چه اتفاقی قرار می باشد برای آن بیافتد . دو استراتژی وجود دارااست . استراتژی اولیه این میباشد که از مقدمه هزینه سنگینی پرداخت شود و تمام فرایندهای فروشگاهی طراحی شود . در این حالت، صاحب و مالک کسب و کار می تواند در آینده در قضیه فاز دوم کسب و فعالیت خود با خاطر آسان تصمیم گیری نماید .

 

استراتژی دوم به کار گیری از CMS آماده با هزینه و دوران کمتر می باشد . در این حالت، فرد با هزینه طراحی وبسایت و ساخت اپلیکیشن، کمتر استارت می کند، وارد بازار فعالیت می شود و سپس در موضوع فاز دوم تصمیم می گیرد . اینجا به یک عدد از علت های ورشکستگی استارتاپ ها اشاره می کنیم . یک عدد از این علت ها تمام شدن میزان دارایی می باشد . استارتاپ ها به استدلال این که از فرایندها به طور ظریف اطلاع ندارند، میزان دارایی مالی ابتدایی خویش را تمام می نمایند .

 

با توجه به این موضوع، تصمیم درست در مورد تعیین CMS یا این که سفارش تارنما مخصوص این میباشد که در ابتدا از CMS استفاده فرمائید . با هزینه و زمان اندک وارد بازار کار شوید، بازار فعالیت را بررسی کنید و از آن یک برخورد بگیرید . آن گاه می توانید در زمینه مسافرت به یک پلت فرم اختصاصی تصمیم بگیرید . اشخاصی که محدودیت در بودجه، مقطع و کارشان دارند، و فاز اول و دوم کارشان در قالب CMS می گنجد نیز بایستی این راهکار را اجرا کنند . براین اساس دیگر لازم نمی‌باشد در اولِ عمل هزینه سنگینی برای طراحی یک پلتفرم منحصربه‌فرد بدهند . ولی گهگاه اوقات، تمام پروسه یک استارتاپ از آغاز یک پروژه به طور کامل متفاوت است و در هیچ قالبی نمی گنجد . به این ترتیب ضروری میباشد که برای آن هزینه کرد و یک پلت فرم منحصر پباده سازی کرد .