سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محل کار طراح سایت چگونه است و کجاست؟

محل فعالیت طراح تارنما به جور شرکتی بستگی دارااست که با آن قرارداد همکاری دارااست . شرکت های پباده سازی تارنما معمولاً رغبت دارند که در زمین? خلاقیت با یکدیگر رقابت کنند و به همین دلیل فضای کاری طراح وب سایت معمولاً خلاقانه و مختلف از مشاغل دیگر خواهد بود . شرکت های طراحی سایت در مشهد پباده سازی اینترنت با کمک طراحان فن ای در زمین? خلاقیت و ابتکار عمل مضاعف پیشرفت می کنند و اصولاً انگیزه از تولید شدن این کمپانی ها اشتراک گذاری ایده های اشخاص مختلف است . احتمال این که دفترها طراح سایت جوان تر را جذب نمایند اکثر میباشد .

 

درآمد

و حقوق و دستمزد طراح وبسایت چقدر است حتما مقدار حقوق و دستمزد ماهیانه و یا این که درآمد طراحی سایت به دست اندرکاران متعددی بستگی داراست . برای نمونه ممکن می‌باشد فردی در یک کمپانی پباده سازی سایت به عنوان نیروی تمام وقت استخدام باشد و در قالب یک کارمند ایفای نقش کند و یا ممکن هست یک طراح وب سایت به رخ فریلنسر فعالیت داشته باشد و همینطور میتوان به چهره پروژه ای قرارداد بست و یا به صورت ساعتی یک مبلغی را با کارفرما توافق نمود .

 

به غیر از این موردها ذکر گردیده یعنی دسته قراردادی که طراح تارنما با صاحبکار بسته است، مسلما نرخ یک طراح حرفه ای و با تجربه نسبت به شخصی که سابقه عمل اندک و یا این که مبتدی می باشد زیاد متعدد خواهد بود و همچنین مهارت ها و عنا وین تخصص مثل طراح ui و ux یا برنامه نویس با asp .net و #c و php و… هم دخیل خواهد بود .

 

در هر حالا برای هر کدام از این شرایط، یک ترازو و شاخصی وجود دارد که میتوان با آن درآمد یک طراح سایت را در جمهوری اسلامی ایران حساب و کتاب نمود لذا بدلیل اهمیت این موضوع، طی تحلیل و آمارهایی که بدست آوردیم درآمد حاصل از پباده سازی وب وبسایت در ایران را حساب و کتاب کردیم و آنرا با درآمد طراحان وب سایت در کشورهای متعدد مقایسه کردیم و سفارش میکنیم مسلما با کلیک بر روی درآمد شغل پباده سازی تارنما در جمهوری اسلامی ایران چقدر میباشد این مقاله را مطالعه نمائید .

 

طراح

وبسایت فریلنسر ممکن میباشد بخش زیادی از کارها برای انجام شدن به رخ دورکاری و غیر حضوری و حتی در خانه به سازنده وب سایت محول شود که در این فیس ساعتها کاری او قابل انعطاف و تغییر تحول خواهد شد . به این مدل عمل که به صورت غیر حضوری و قرارداد بی واسطه یا حقیقی و واقعی با صاحب کار منعقد میگردد فریلنسرینگ می‌گویند و به کسانی که به اینصورت طراحی وب سایت را انجام وارد میکنند طراح وبسایت فریلنسر می‌گویند . اینترنت سایت های معروفی جهت انجام پروژه ها به چهره فری لنسر وجود دارد که این تارنما ها در اصل کارفرما و پیمانکار را به نیز می رساند و یک واسطه معتمد برای تبادل داده ها و تخمین هزینه محسوب می‌گردد .مثل اینترنت تارنما پونیشاوب سایت پونیشا یا این که پارس کدرز که جزو تارنما های چیره فریلنسرینگ است .

بعضا از شرکت های بلندمرتبه نیز به دلیل حجم فعالیت هایی که انجام می دهند، ممکن می باشد طراح وب سایت داخلی و همیشگی استخدام نمایند . بسیاری از وب دیزاینرها نیز به طور آزاد و در قالب فریلنسر پیشنهاد می گیرند و در خانه یا این که مکانهایی استارتاپی کارشان را انجام می دهند، هرچند ممکن می باشد برای برخی تصمیم های تخصصی با مشتری شان قرارهای حضوری نیز بگذارند . کلیدی ترین امتیاز طراحان فریلنسر این است که ساعت‌ها کاری انعطاف پذیر و وضعیت مکانی راحتی دارااست .

 

پباده سازی

UX چه تفاوت هایی با پباده سازی اینترنت وب سایت دارد؟ زمانی که صحبت از اینترنت دیزاینرها و پباده سازی تارنما می شود، مردم صرفا به جنبه های بصری عمل تفکر می نمایند ولی پباده سازی UX «طراحی تجربه کاربری» را نباید نادیده گرفت بلکه باید بدانید تجربه کاربری چکیده از کار طراح تارنما است که حائز اهمیت بوده و در خیلی مواقع کمتر به آن توجه می شود .

 

ux

یا این که تجربه کاربری چیست شرح

شغل طراح سایت بعضا

از مهارت هایی که یک طراح وب سایت باید داشته باشد هدف طراح سایت این میباشد تا ادراک کند استفاده کننده چه فکری دربار? کالا خویش می نماید .

تمرکز طراح سایت بر روی عادت ها، نیازها، احساسات و خواسته های استفاده کننده هست .

این پباده سازی شامل پژوهش ها استفاده کننده و اینترنت دیزاینر و آزمایش کردن امکان های استعمال و استراتژی های ساخت محتواست .

طراح وب سایت داده ها فریم و پباده سازی تصویری در فتوشاپ را انجام می دهد و شیوه حلی برای سناریو بهترین تجربه ها را به استفاده کننده ارائه می کند .

طراحی بصری، نمونه سازی های اولیه، تست امکان به کارگیری از سایت و تجزیه و ارزیابی داده ها را کنترل می نماید .

پس از خط مش اندازی سایت، فعالیت نگهداری، رفع اشکالات و پشتیبانی و ارائ? سرویس ها برای پیشرفت سایت را انجام می دهد .

وب دیزاینر دانش گسترده ای در حوز? پباده سازی گرافیک و اصول طراحی اینترنت تارنما داراست .

خلاقیت های بصری الهام بخش و پیش بینی های خلاقانه در فعالیت طراح وبسایت نقش مالامال رنگی دارد .

طراح وب سایت برای انجام فعالیت خویش از به روزترین تکنیک های html ، CSS و JavaScript استعمال می نماید .

از هرگونه تغییری در جنب? ظاهری وب سایت دوراندیشی دارااست و بر روی پباده سازی عنصرها بصری دیدنی و نو و توسعه و گسترش آن ها متمرکز هست .

طراح تارنما بایستی ادراک خوب از پباده سازی گرافیکی، طراحی رابط ها ، دکمه های منو، معماری کاغذ و… داشته باشد .

طراح سایت از نهایی تکنیک ها و اختراع های سازگار با اکثر وقت ها مرورگرهای پر اسم و رسم و استاندارد باید دوراندیشی داشته باشد و آن‌ها را بکار بگیرد .

یک طراح رشته ای سایت، تمام تلاش خود را برای تولید محتوا براساس اصول زیبایی شناختی که درک آن برای کاربر بی آلایش باشد را نیز در دستور کارش قرار می دهد .

به

این مطلب امتیاز دهید