سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رزرو محصولات در ووکامرس با Easy booking system

دنیای ووکامرس دنیایی گسترده است . به طوری که می بضاعت و توان یک مغازه مجازی با تمامی تجهیزات ایجاد کرد . در این بخش تصمیم دارم یک عدد از قابلیت‌های دیگر این پلاگین فروشگاه‌ساز را برای شما معرفی کنم .

در صورتیکه به دنبال رویه اندازی کسب و عمل اینترنتی با یک سیستم رزرو حرفه‌ای طراحی سایت در مشهد  می باشید و هنوز یک سیستم رزرو و اجاره برای محصولات خویش پیدا نکرده‌اید، نگران نباشید . در این بخش برای شما یک سیستم رزرو محصول ها در ووکامرس معرفی میکنیم . سیستم رزرو معمولا برای بنگاه‌های مسکن و آژانس‌های مسافرتی، پزشکان، مشاوران، کلاس آموزشی و… مناسب می باشد .

 

رزرو

تولیدات در ووکامرس پلاگین WooCommerce Easy Booking، به محصول ها ووکامرس امکان رزرو و یا اجاره کردن را بیشتر میکند . به طبع برای شما نیز دیدنی هست بدانید که این قابلیت و امکان را چگونه برای فروشگاه خود ساخت فرمایید . برای آشنایی و روش استعمال از رزرو محصول ها در ووکامرس در ادامه با ما همپا شوید .

 

نصب

و راه اندازی افزونه easy

booking system-رزرو تولید ها در ووکامرس برای شروع می بایست پلاگین WooCommerce Easy Booking را دریافت نمایید و در پنل وبسایت خویش نصب کنید . با فعالسازی افزونه از این پس کارکشته به کرایه و رزرو محصول ها به مشتریان دکان خواهید بود . پس از فعال‌ساز‌ی افزونه با مراجعه به پنل مدیریتی،می توانید تنظیمات رزرو محصولات در ووکامرس را مشاهده نمائید .

 

easy

booking- رزرو محصول ها در ووکامرس با کلیک بر روی Easy Booking به برگه پیکربندی رزرو تولیدات در ووکامرس وارد می شوید . در این ورقه با تعدادی آیتم برای انجام تنظیمات کلی رزرو تولیدها در ووکامرس روبرو می گردید . که در ادامه توضیح مختصری در رابطه گزینه های تنظیماتی این ورقه مشاهده می‌کنید .

 

General

settings general

settings- رزرو تولید ها در ووکامرس Calculation mode: از منوی کشویی این بخش، طرز محاسبه اجاره و رزرو تولید ها در ووکامرس را معلوم نمائید . بر شالوده تعداد روز یا شبکه های اجتماعی . به عنوان نمونه 5 روز با 4 شبکه‌های‌اجتماعی برابر میباشد .

Make all products bookable: برای اینکه محصول ها تازه مغازه نیز قابلیت رزرو بوسیله کاربران را داشته باشند، این مورد را فعال کنید .

Number از dates to select: از منوی کشویی این بخش با تعیین اندازه one در حین رزرو کالا فقط تاریخ استارت وجود دارد! در‌صورتی‌که میزان two را تعیین نمائید استفاده کننده نیز می تواند مورخ شروع و نقطه نهایی اجاره متاع را تعیین نماید .

Booking duration: مقطع برهه زمانی رزرو را مشخص کنید .

Custom

booking duration: گزینش زمان زمان رزرو سفارشی

ادامه

تنظیمات Minimum

booking duration: انتخاب مینیم مدت برای رزرو تولیدها در ووکامرس به وسیله کاربران Maximum

booking duration: انتخاب ماکزیمم مقطع برای اجاره محصولات در ووکامرس First available date: تنظیمات این بخش برای انتخاب روز آغاز اجاره محصول ها در ووکامرس هست . در شرای این آیتم را تغییری ندهید و به عبارتی اندازه 0 بگذارید، روز شروع دقیقا همان روز فعلی می باشد .

Booking limit: تعیین محدودیت رزرو .

تا چه سالی می خواهید امکان رزرو تولید ها توسط یوزرها وجود داشته باشد! First

weekday: انتخاب روز اول هفته

پس از انجام و ذخیره تنطیمات کلی رزرو محصول ها در ووکامرس، این قابلیت و امکان برای مغازه تولید می شود . در ادامه به سراغ پیکربندی تب Appearance می رویم .

 

Appearance

appearence-

رزرو محصول ها در ووکامرس در صورتیکه یک نگاه کلی به تنظیمات Appearance داشته باشید . متوجه می گردید که تنظیمات این بخش مربوط به سفارشی سازی تقویم در ورقه تولید ها هست . پس با اعتنا به لحاظ شخصی خودتان پیکربندی این بخش را انجام دهید .

 

توجه!! پیکربندی مربوط به رزرو تولیدات در ووکامرس را می توانید به فیس غیروابسته برای هر مال انجام دهید! به این مراد به ورقه بازنویسی یکی از تولیدات مراجعه نمائید . به انتهای صفحه و تنظیمات مربوط به فرآورده بروید . در این بخش Easy Booking به پیکربندی محصول بیشتر شده میباشد .

 

bookable-

رزرو تولید ها در ووکامرس گزینه bookable را برای رزرو تولید ها در ووکامرس فعال نمایید . پیکربندی این بخش دقیقا همانند General settings می باشد .