سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه زمانی میتوان از زیردستهها استفاده کرد؟

گاهی وقت ها در رابطه موضوعی می‌نویسید و به مرور بازه طراحی سایت در مشهد تعداد این نوشته‌ها خیلی فراوان می گردد به گونه‌ای که مثلا 20 برچسب در یک مورد خاص یافت میشود . در این موردها میتوانید پایین گونه برای آن تولید نمایید که راحت‌تر جستجو شده و پیدا شود .

 

آیا

می‌توان یک نوشته را به یکسری نوع اختصاص داد؟ در برخی منابع ادعا می‌شود که اختصاص دادن یک سری نوشته به یک نوع به سئوی تارنما ضربه وارد می‌کند . ولی این مورد به هیچ‌وجه صحیح نیست! زمانی که ما نوشته خود را با دسته‌های مختلف مشخص می‌کنید، در واقع به استفاده کننده این امکان را می‌دهیم تا مطالب را به راحتی بیابد .

 

آیا

در به کار گیری از تعداد برچسب‌ها با محدودیت رو به رو هستیم؟ در یک سخن خیر! اینجا در مقایسه گونه و برچسب در وردپرس میتوانیم این تفاوت را مشاهده کنیم . شما به راحتی می‌توانید بیش از 1000 برچسب داشته باشید و هیچ محدودیتی برایتان مشخص و معلوم نشده . هر تعدادی این را می بایست در لحاظ داشت که انگیزه برچسب‌ها برای دارای ربط کردن مطالب به یکدیگر می باشد و نیازی نمی باشد برای هر متن تعداد غیراستاندارد برچسب را به عمل ببرید . معمولا 4 الی 5 برچسب در هر متن مقدار استانداردی هست و کفایت می‌نماید . چه بسا گهگاه پیش می‌آید که مطالب شما فاقد برچسب می‌باشد .

 

آیا

برچسب‌ها مشابه کلمه ها کلیدی فعالیت می‌کنند؟ بخش اعظمی اشخاص برچسب را با کلمه دارای اهمیت اشتباه می گیرند به همین برهان سعی دارا هستند تا جایی که میشود برچسب‌های شبیه و یکسان با کلمه اساسی تعیین کنند . البته اشتباه می‌کنند . واژه و کلمه با اهمیت یکی است و هدف مقاله شما را شفاف می‌کند ولی برچسب با آن مختلف می باشد . برچسب‌ها برای ارتباط دادن مطالب به نیز به فعالیت میروند .

 

دسته‌ها

یا برچسب‌ها؛ کدامیک در سئوی وبسایت شما تاثیرگذار است؟ یک عدد از سوالاتی که در تفاوت گونه و برچسب در وردپرس مدام مطرح می گردد مبحث سئو می‌باشد . این‌که این دو مسئله تاثیری روی سئوی وردپرس می‌گذارند؟ جواب مستقیم به این سوال “خیر” هست . البته وقتی یوزرها راحت به مطالب شما دسترسی پیدا نمایند همین خود نوعی کاربرپسند بودن سایت را نشان داده و تاثیرگذار می‌باشد . این دو آیتم در وبسایت با یکدیگر کار می نمایند تا مسیر و جهت خیر را به کاربران ارائه دهند .

 

فیض

گیری هر موردی که در وب سایت به عنوان یک قابلیت و امکان از آن خاطره می‌گردد قرار نمیباشد بصورت بی واسطه بر سئوی تارنما شما تاثیرگذار باشد . بعضی از تجهیزات کاملا غیرمستقیم به سئو امداد می کنند . مثل دسته‌ها و برچسب‌ها . همین که مسیر و جهت را به کاربران نشان می‌دهند، منجر ماندگاری و یافتن سهل وآسان کاربران در تارنما می گردند و این از نگرش گوگل یک حادثه مطلوب می باشد .

در این مطلب تفاوت دسته و برچسب در وردپرس را داشتیم، تفاوت‌های ریزی میان این دو امکان وجود داراست که می بایست در حیث گرفت . با کمک مقاله‌ای که روز جاری برایتان مهیا کردیم دیگر می توانید بهینه‌تر عمل فرمایید .