سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با بروزرسانی جدید اینستاگرام انتخاب کنید چه کسانی میتوانند به شم

اینستاگرام مجددا به روز رسانی جدیدی را اخذ کرده هست طراحی سایت در مشهد که به لطف آن می توانید مشخص کنید که چه اشخاصی به شما پیام دهند و یا شما را دنبال نمایند .

 

yourad

اینستاگرام ویزگی‌های جدیدی را بیش تر کرده که به کاربران امکان می دهد گزینش کنند چه اشخاصی ‌می‌توانند به آن‌ها پیام بدهند یا آنان را دنبال نمایند .با تعیین گزینهEveryone، کلیه یوزرها به جز کاربرانی که پیش از این بوسیله استفاده کننده بلاک شده باشند قابلیت دنبال کردن را خواهند داشت، یعنی اگر تا به شرایط کنونی بلاک نشده باشید می‌توانید استفاده کننده یگانه را مشاهده و با آن ارتباط بر قرار نمائید .

 

این در حالی می باشد که گزینش مورد Only People You Follow، قابلیت و امکان دنبال کردن را تنها در اختیار کاربرانی می گذارد که صاحب اکانت به آن ها اذن داده تا او را ببینند و در درحال حاضر حاضر آن ها را فالو ‌کنند . کسانی نیز که بلاک نشده‌اند؛ با سناریو پیامی، از این مسئله (انتخاب صاحب اکانت) با خبر میشوند . شبیه همین روال برای پیام‌ها نیز درستگو است .

 

درضمن از روز جاری هنگام ثبت‌نام در اینستاگرام وارد کردن مورخ تولد ناخواسته می گردد .

 

یک عدد دیگر از تغییرات اینستاگرام که در صفحه‌ی توییتر خویش اعلام کرد هنگام تصویب اسم یوزرها تازه از آنها تاریخ تولدشان سوال خواهد شد .در راستی این اقدام برای کسانی که کمتر از 13 سال دارند ایجاد شده است تا در این شبکه‌ی اجتماعی کمتر در معرض محتوای غیر مناسب قرار بگیرند و حریم امنیتی بیشتری داشته‌باشند .