سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 نکته کلیدی که در انتخاب هاست باید دقت کرد:

1 . گویش برنامه نویسی سایت: همان گونه که در ابتدای طراحی سایت در مشهد مطلب گفتیم، در شرای طراحی وبسایت خویش را با لهجه برنامه نویسی asp انجام خواهید اعطا کرد از هاست ویندوزی استفاده کنید .

 

2 . حجم پوشه ها و خزانه اطلاعاتی اینترنت سایت: حجم پوشه ها و محتوایی که در اینترنت تارنما خود قرار خواهید بخشید را در نظر گرفته و هاستی متناسب با حجم فایل های خود انتخاب کنید تا هزینه اضافی جهت هاست هایی با فضایی اکثر پرداخت نمایید .

 

3 . قیمت: به هزینه ای که بابت سرویس های میزبانی پرداخت می نمایید توجه فرمایید و در نظر داشته باشید سرویسی که خریداری می فرمائید نسبت به امکاناتی که اخذ می فرمایید منتناسب باشد . در این موضوع کارایی کنید با شرکت های شناخته شده همیاری کنید .

 

4 . در اختیار گرفتن پنل معمولی و کاربردی: پنل کاربری و محفظه مدیر هاست و فضای میزبانی بی آلایش موجب می شود که شما بتوانید بدون سردرگمی پوشه ها و خزانه های اطلاعاتی خویش را رئیس کرده و موقعیت هاست خود را صفحه نمایش نمایید .

 

5 . سرویس ها و پشتیبانی: کمپانی هاستینگ مورد حیث شما باید بتواند وب سایت و خدمت های شما را در مواقع قضیه نیاز پشتیبانی کرده، در زمان های تمدید خدمت داده ها رسانی کرده و پاسخگوی سوالات شما باشد .

 

6 . بک آپ گیری: جهت محافظت امنیت داده ها و اطلاعات اینترنت تارنما می بایست بتوانید از اطلاعات وب وبسایت خویش به چهره دوره ای و همیشگی (برای نمونه هفتگی) نسخه پشتوانه تنظیم نمائید .

 

7 . خصوصیت های فنی: جهت تولید تغییرات و ارتقاء وب وب سایت خود خوبتر می‌باشد بتوانید این خصوصیت های فنی را در فضای میزبانی خود داشته باشید .

 

بک

آپ گیری دسترسی

به اف تی پی تولید

ساب دامین 8 . به کار گیری از وب‌ سرورهای قوی و بهینه: با کمپانی های معتبر و دیتاسنترهای شناخته گردیده همیاری نمایید . برای مثال پرسینا برای تنظیم سرویس های میزبانی خود با کمپانی پارس آنلاین که یکی از برجسته ترین کمپانی ها در این مسئله می باشد همیاری می نماید .

 

9 . اهمیت آپ تایم: در واقع به برهه زمانی زمانی که سایت فعال بوده و در دسترس یوزرها هست اصطلاحا آپ تایم می گویند . آپ تایم به فیس مستقیم به سرور بستگی دارد . انقطاع شدن سرور موجب می شود وب سایت هایی که بر روی آن سرور قرار دارا هستند نیز جدا گردیده و از دسترس بیرون شوند . یک عدد از فاکتورهای مهم در تعیین هاست آپ تایم سرور می باشد . یک سرور خوب بایستی بتواند اینترنت سایت ها را همیشه در حال اجرا و در دسترس قرار دهد . آپ تایم زیر به ادله از دسترس خارج شدن های مکرر به سئوی وبسایت شما زخم می رساند . استاندارد جهانی آپ تایم 99 درصد می باشد .

 

10 . امنیت: داده ها و داده ها وب وبسایت شما بایستی به رخ امن در این خدمت ها محافظت شود و از میان نرود . شایسته ترین منش برای نگهداری امنیت داده ها بکـاپ گیری عصر ای از اطلاعات تارنما می باشد .