سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعاتی درباره cdn و مزایای آن

بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

Cdn و یا این که به عبارتی کانال توزیع محتوا موجب ارتقاء سرعت لود می‌شود در سود سبب ساز به تلاش بهتر تارنما می گردد. Cdn مخفف عبارت Content Delivery Network می‌باشد که داده ها تان را به سرور بازدید کننده وب سایت میرساند و به توزیع محتوا می‌پردازد. در‌این نوشته‌علمی نیز به بازبینی اطلاعاتی در رابطه این که کانال توزیع محتوا چه میباشد و چه مزایایی دارااست خوا هیم پرداخت.

 

Cdn

Cdn منجر می‌گردد داده ها با سرعت بیشتری به بازدید کنندگان ارسال شود و در فیض باعث به کاهش دوره لود صفحه های میشود. کانال توزیع محتوا به پوشش همه سرورهای کانال جهانی وب میپردازد از این رو با فعال کردن آن داده ها تان درین سرورها اسکن گردیده و ذخیره میشود. با این سیستم در طول ورود بازدید کننده به وب سایت تان محتوای آن که دربرگیرنده تصاویر و متن میباشد به وسیله نزدیک ترین سرور اخذ می‌شود و این سیرتکامل اتصال مستقیمی به هاست یا این که سرورتان رخ نمی گیرد و در فیض تلاش وبسایت به صورت فوق العاده ای بهبود پیدا مینماید.

 

اطلاعاتی در رابطه cdn و مزایای آن 

تاثیرات Cdn

تمام داده ها اثبات از پاراگراف فولدر های ویدئویی، pdf، mp3، کدهای CSS و … از جانب Cdn پشتیبانی می گردند و آن گونه از اطلاعاتی که بروزرسانی گردیده و قابل تغییر تحول میباشند همانند متن‌ها و کدهای HTML به وسیله سرور اصلی فراخوانده خواهند شد. این ها عواملی میباشد که موجب کاهش مصرف پهنای باند گردیده و در سود هزینه ای که برای آن به صورت سالیانه پرداخت می کردید کاهش متعددی خواهد داشت. ارتقاء سرعتی که کانال توزیع محتوا به دست می‌دهد برای آن مدل از اشخاصی که از قسمت های متعدد عالم وارد وب سایت می‌شوند محسوس میباشد ولی برای خودتان و اشخاصی که به سرور اصلی تان نزدیک میباشند آن چنان فرق نمی کند.

 

مزایای کانال توزیع محتوا

مزایای Cdn زیاد میباشد و تاثیرات قابل توجهی دارااست که بعضی را برای تان شرح خوا هیم بخشید. کانال توزیع محتوا موجب بالا بردن سرعت وبسایت و در سود بالا رفتن رضایتمندی بازدید کنندگان می گردد. این فعالیت موقعیت سئوی تارنما را بهبود می‌بخشد و در فیض در جستجوی گوگل درجه بهتری کسب خواهید کرد. این کانال توزیع محتوا موجب کاهش مصرف پهنای باند گردیده و ترافیک هاست را نادر می‌نماید. روبات های گوگل با وجود آن صفحه های بیشتری را در روز باز‌نگری میکنند. با مدیر محتوای وردپرس رابطه ریلکس تری رخ خواهد گرفت. درباره با Cdn با کارشناسان مجموعه اینتن تماس برقرار فرمائید و مشورت کردن های لازم را اخذ فرمایید. امنیت وبسایت با این شیوه بالا می رود چون ارتباطات به شکلی غیر بی واسطه و مراقبت گردیده می‌باشند. هزینه تحت آن برای به کارگیری از سایر مزایای آن میباشد چون تعدادی نفر از سرورها به کار گیری می‌کنند. نصب و فعال‌ساز‌ی آن بسیار بی آلایش و راحت میباشد و برای دوری از حمله ها DDOS به سرور تارنما بسیار مطلوب میباشد. تاثیر این کانال در تارنما های بزرگی زیرا گوگل، صورت بوک، یاهو و … مشاهده شده‌است و پهنای باند و تحویل محتوای آن‌ها‌را سریع خیس نموده است. ضمن این عمل تعداد هک ها نیز با به کار گیری از آن کم شده میباشد، این هک ها در حین انتقال فولدر های استاتیک به استفاده کننده پایانی فیس میدهد که کمتر چهره خواهد اعطا کرد.