سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه در اینترنت سایت درست کنیم؟

عرض

درود و ادب  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد

همانطور که شما یوزرها گرامی میدانید ، تلفن همراه های آیفون برای به کارگیری از اپلیکیشن ها محدودیت های زیاد زیادی دارند و امکان استعمال بی واسطه از برنامه را به یوزرها خویش نمی دهد .

 

لطفا دقت داشته باشید که شما استفاده کننده گرامی برای اینکه بتوانید از برنامه ما به کارگیری نمائید بایستی پروسه تحت را طی کنید .

 

1- ابتدا پوشه ipa که ما تقدیم شما می کنیم را دانلود نمایید .  شرکت طراحی سایت در مشهد

 

2-

آن گاه در یک عدد از وبسایت های اپل استور (مانند خود اپل استور یا اپل استورهای ایرانی) به عنوان گسترش دهنده ثبت اسم کنید

- توصیه ما به شما این می باشد که در وب سایت سیب اپ به نشانی https://new .sibapp .com/developers به رخ مجانی به تیتر گسترش دهنده ثبت نام نمایید .

 

-- برای اینکار آغاز وارد ادرس https://new .sibapp .com/developers شده ، سپس از ثبت نام نخستین و دریافت کد تاییدیه در تلفن همراه خویش وارد حساب کاربری خود گردید / آنگاه با کلیک بر روی "ایجاد هویت" و ارسال مدارک درخواستی (کارت ملی و قرارداد ) نام‌و‌نشان خود را تایید فرمائید .(تایید

هویت شما میان 1 الی 48 ساعت ارتفاع میکشد)

---سپس فولدر ارائه گردیده ما را در پنل خویش آپلود کنید .  طراحی سایت در مشهد

 

بعد از تایید برنامه شما تمام یوزرها آیفون می توانند اپ شما را به راحتی بر روی گوشی های خویش نصب کنند .  طراحی سایت

 

نکته با اهمیت : تمام خروجی های نرم افزار های IOS یار وردپرس با حساب معتبر دولوپر اپل می باشد و از مدل ادهوک، اما متاسفانه سیستم تشخیص سیب اپ در بخش اعظم مواقع دچار خلل می باشد، و ممکن میباشد به شما پیام ادهوک نبودن برنامه را بدهد که شما تنها باید همان پوشه ارسالی را دوباره برای آن ها ارسال فرمائید و اعلام فرمائید ادهوک شده است!! آن گاه از ارسال یک الی دو بار برنامه شما ادهوک شناخته می شود! اما ما برای رفع این مشکل بارها با سیب اپ مکاتبه کردیم البته متاسفانه آنها رویکرد حلی جز همین قضیه که عرض شد برای ما نداشتند .

رایا پارس https://rayapars.ir/