سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه نویسی وب را چگونه یاد بگیریم؟

این سوالی است که هرکسی بخواهد وارد دنیای  بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد برنامه نویسی اینترنت شود از خودش می پرسد و خیلی از اشخاص در منش آموزش در این مسیر دچار سردرگم هستند و نمی دانند از کجا برنامه نویسی اینترنت را شروع نمایند .

 

در این مقاله اشاره مختصر و موثر و با زبانی صریح و معمولی نگاهی خوا هیم کرد به سیر بی نقص برنامه نویسی اینترنت که از کجا آغاز کنیم و به کجا برسیم؟! برنامه نویسی اینترنت را با کدنویسی به زبان ساده تجربه کنید .

 

گونه های شرکت طراحی سایت اختصاصی  در مشهد

برنامه نویسی اینترنت چیست؟ در کل 2 مدل وبسایت داریم، سایت های استاتیک یا ایستا و تارنما های داینامیک یا این که پویا .

 

تارنما های استاتیک یا این که ایستا : وبسایت های ایستا یا این که استاتیک، به وب سایت هایی گفته می شود که محتوا اثبات می‌باشد و به مراد اضافه کردن محتوای جدید، میباست مجدداً کدنویسی کرد .

 

طراحی سایت در مشهد

مثلاً شما یک وب سایت دارید با 5 ورقه و به خواسته اضافه کردن صحفه جدید، می بایست مجدد کدنویسی فرمایید و بقیه صفحه ها را هم به خواسته دسترسی به این صفحه، ویرایش کرده و لینک و پیوند به این کاغذ تازه را ساخت فرمائید . به این چنین وبسایت هایی، وب سایت ایستا گفته می شود .

 

سایت های داینامیک یا این که پویا : سایت های پویا، در مقابل وبسایت های ایستا قرار دارا‌هستند و فعالیت با این دسته تارنما ها، به مراتب اسان تر و همینطور بهتر می باشد . در وب سایت های پویا، شما یکبار کدنویسی هسته را انجام می دهید و بعد از آن با آسانی می توانید مطالب را منتشر کنید .

 

به طور نمونه درصورتی که با سرویس های بلاگدهی کار کرده و آشنایی داشته باشید، می توانید کی سایتی طراحی نمائید که با به کار گیری از پنل مدیر داده های را اخذ کرده و به چهره پویا در وبسایت نمایش دهد و در فیس نشر مطلب و محتوای جدید، احتیاجی به کدنویسی نمی‌باشد .

طراحی سایت اختصاصی در مشهد

 

شما

نیز بدنبال منابع آموزشی هستید؟

بهترین منابع زبان برنامه نویسی و پباده سازی اینترنت از مبتدی تا پیشرفته HTML،

او‌لین گویش برنامه نویسی وب برنامه

نویسی وب را چه‌طور اصولی خاطره بگیریم؟ HTML که سرواژه های Hypertext Markup Language می باشد، یک زبان نشانه گذاری می باشد که به خواسته ساخت ساختار و قالب برگه اینترنت موضوع استعمال قرار میگیرد . به کمک HTML شما می توانید معلوم کنید که در کاغذ اینترنت خویش یک سری بخش دارید و محتوای هر بخش را مشخص نمائید .

 

 

برای

آغاز بخوانید!

تعریف جامع زبان HTML و ساختار آن در پباده سازی وب زبان HTML، جزو لاینفک برنامه نویسی اینترنت می باشد و شما هر سایتی که بخواهید پباده سازی کنید، به هر زبانی، می بایست که با استعمال از HTML ساختار اولیه وبسایت خویش را مهیا کرده و آن گاه با به کار گیری از بقیه گویش ها، کدنویسی های دیگر بخش ها را انجام دهید .

 

به طور نمونه می خواهید مشخص فرمائید که وبسایت شما 4 قسمت با عنوان ها سربرگ، ستون کناری، کادر محتوا و پاصفحه داشته باشد . می بایست در ابتدای فعالیت با به کار گیری از html این قسمت را ساخت و تعریف نمائید و آنگاه با به کار گیری از سایر گویش ها، کد نویسی های دیگر بخش ها را انجام دهید .